שבועות!!!!

איזו התרגשות, מבחינתי זהו החג של החגים, האפשרויות בחג הזה הן בלתי מוגבלות.
והאווירה… אווירה אמיתית של חג קסום חגיגי ולבן, וכמה שאני אוהבת לבן.
כל הגבינות, המאפים המדהימים, עוגות הגבינה הקרמיות והמפתות, הירקות והסלטים הטריים, המשקאות המפתיעים,  כל זה בשילוב של עיצוב ואווירה חגיגיים, בהחלט הופכים את החג הזה למיוחד יותר עבורי.
בשנה שעברה שיתפתי אתכם בחווית ההכנות לחג, ומאחר וזאת הופכת להיות מסורת בשבועיים הקרובים אני אקדיש את כל הפוסטים לשבועות, אני אשתף במתכונים, בסגנונות העיצוב שעוברים לי בראש, בחוויות של ההכנה לחג כמובן שאני אשמח לשמוע על החוויות שלכם, המתכונים שלכן ועל עיצוב שולחן החג שלכם.
 
שיהיה חג שבועות שמח חגיגי וקסום לכולכם.
 
ועכשיו לעבודה.
בשנה שעברה פירסמתי מספר מתכונים לחג הנה רענון של כמה מהם:
 
גלילות חצילים במילוי גבינות
 
 
סלט פסטה קר
 
מאפה פטריות ושמנת על מצע של בצק עלים
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כתיבת תגובה