עוגיות אקסטרה שוקולד מגניבות

 
"בא לי משהו טעים", אז בבקשה, משהו טעים!!
 
 
"בא לי משהו מתוק" זה משפט שנזרק לאויר אצלי בבית לפחות פעם ביום, האמת גם בעבודה הוא נזרק אצלי לפחות פעם ביום, ותשאלו מי אומר את זה? כמובן, איך לא, אני.
 בבית הפרטנר המקסים שלי שואל תמיד  עם חיוך ממזרי "מה בא לך?" כאילו שהוא לא יודע את התשובה…. והתשובה כמעט תמיד היא  "לא יודעת, משהו טעים"
שוב חיוך ממזרי "מה זה משהו טעים?" פה אני כבר נכנעת  "אני יודעת?!  שוקולד, ממולא במשהו מיוחד,  ליקר או משהו…".
ובגלל האהבה המטורפת שלי לשוקולד כמעט תמיד יש אצלי בבית חטיפי שוקולד ושוקולד צ'יפס ועוגיות ושוקולד ממולא ו… טוב הבנתם נכון?  שחס וחלילה לא יהיה מצב חירום ויבוא לאשתו משהו טעים ולא יהיה כלום בסביבה.
היום החלטתי שחייב משהו מיוחד לשבת אז לקחתי את המתכון של עוגיות שוקולד צ'יפס שרץ אצלי כבר שנים, הוספתי שברים של חטיפי שוקולד, אקסטרא שוקולד צ'יפס,  גליליות  שבורות עירבבתי והכנסתי לתנור,  יצאו עוגיות גדולות  מלאות בשוקולד והפתעות, אחר כך עוד העזתי, מרחתי חלק בממרח מרשמלו וחיברתי אותן לסנדביץ, בעלי אמר שהם מזכירות את הקוקילידה, האמת זה נכון, צריך לזכור את זה לקיץ או לסתם איזה שבת שימשית שתתאים לישיבה בחוץ עם עוגיות ממולאות בגלידה.
נראה לי שתמיד אני יכין אותן כי הרי אי אפשר להושיט את היד ולקחת מהמסך...
 
 
עוגיות אקסטרא שוקולד
 
החומרים:
150 גרם חמאה (או מחמאה)
שליש כוס שמן
1 כוס סוכר לבן
2/3 כוס סוכר חום
2 ביצים
2 כפיות תמצית וניל
2 כוסות קמח
2/3 כוס אבקת קקאו
כפית סודה לשתיה
קורט מלח
שברים של חטיפי שוקולד
שוקולד צ'יפס  (לבן/מריר/חלב אפשר סוג אחד ואפשר לערבב)
עוגיות שבורות
אגוזים (לא חייב)
 
 
אופן ההכנה:
 
בקערת מיקסר לערבב את החמאה עם השמן לתערובת אחידה, להוסיף את הסוכר הלבן והחום  בהדרגה עד שיתערבבו לחלוטין, להוסיף את הביצים אחת אחרי השניה ואת תמצית הוניל.
בקערה נוספת לערבב את הקמח עם הקקאו הסודה לשתיה והמלח.
להוסיף את תערובת הקמח לתערובת החמאה בהדרגה ולערבב עד ששני התערובות יתאחדו לחלוטין.
לשפוך פנימה את חטיפי השוקולד, השוקולד צ'יפס, העוגיות השבורות ולערבב בעדינות כדי שחטיפי השוקולד לא יימעכו.
לחמם תנור ל – 180 מעלות.
להכין 4 מגשים עם ניירות אפייה ובעזרת  2 כפות להניח בכל מגש כשליש כף מהעיסה במרווחים של 3 ס"מ אחד מהשני בגלל שהעיסה נמרחת מעט.
להכניס לתנור למשך 10-12 דקות עד שהעוגיה יציבה. להוציא ולקרר במגש כ – 3 דקות ואחר כך להעביר לקירור נוסף על גבי רשת.
כשמוציאים את העוגיות מהתנור הן עדיין קצת לחות ורכות וזה בסדר הן מתייבשות בחוץ.
יוצאות בערך 40 עוגיות.
 
נו באמת, יאמייי!!! וכל מילה אחרת מיותרת.
 
 
באופן אישי:
 
אני באופן אישי הוספתי שברים של קיט קט, גליליות ושוקולד צ'יפס לבן ומריר.
לאחר שהעוגיות התקררו מרחתי חלק מהעוגיות בממרח מרשמלו וחיברתי אותן לזוגות.
 
 
 
 
 חברים קבלו תיקון, הבת שלי ממש כעסה עליי כשהיא קראה את הפוסט הזה בגלל שהיא זאת שאמרה שזה מזכיר את הקוקילידה אז שלו היפה שלי, סליחה, ותודה על הרעיון.
 
עוגיות שוקולד צ'יפס
ממש מזכיר את הקוקילידה

2 תגובות

  1. היי כולם,
    לא יודעת אם שמתם לב, אבל הדבר שאני הכי אוהבת באתר הזה זה המתכונים הנוחים
    וקלים לאפייה, להבדיל מאתרים אחרים קצת "פלצנים" סלחו לי, האתר הזה נוח וידידותי לסביבה… ניסיתי לא אחת את המתכונים המופיעים והתגובות שקיבלתי היו אממממממ…. מדהימות – אז תודה רומיס על המתכונים – תמשיכו כך – כל הכבוד!!!!!

    אהבתי

    • אני חייבת להגיב ולהגיד כשאני נתקלת במתכונים מסובכים לא בא לי אפילו להתחיל להכין בגלל זה אני משתדלת שהמתכונים יהיו באמת בגובה העיניים. תודה רבה לך על הפירגון ועל העידוד. שיהיה המשך יום מקסים 🙂 לימור.

      אהבתי

כתיבת תגובה