קייק פופס ליום העצמאות מעוגיות אוראו

IMG_4389

אז ככה:

החגים: עוברים לי מהר מידי – אני לא מספיקה להנות מהחג וכבר אנחנו בחג הבא, רק לפני כמה שבועות התכוננו בטירוף לפסח, ניקינו, שיפצנו, צבענו, סידרנו, והופ… עבר לו פסח, עבר לו גם יום העצמאות ואנחנו עם ל"ג בעומר בפתח.

החיים: עוברים לי מהר מידי – (חוץ מהשירות הצבאי של הבן שלי שנתיים ומשהו בצבא, זה דווקא עובר לאט – לאט) וכבר הבת שלי סיימה את התיכון בטקס מקסים שהיה השבוע וועוד לפני שאגיד ג'ק רובינזון היא כבר תהיה בצבא.

ואם כל זה לא מספיק, אז מתכוננים בטירוף לבת מצווש של הקטנה שלי.

אתם מבינים, הקטנה שלי, בת הזקונים המקסימה שלי כבר חוגגת בת מצווה.

אלוהים כמה אנחנו מזדקנים.

מה שנשאר זה לגנוב פה ושם כמה שניות פנויות ולהנות מהדברים שאנחנו אוהבים לעשות (ממש ריפוי בעיסוק נשבעת לכם), לא שהכנה לבת מצווה ושיפוץ בית זה משהו שאני לא אוהבת לעשות.. אבל עדיין צריך זמן גם לדברים היצירתיים.

בהתקף של יצירה וציונות לקראת יום העצמאות זה מה שיצא, נכון שאני מפרסמת את זה אחרי אבל עדיין דוגלת באימרה עדיף מאוחר מלעולם לא…

מקווה שהיה לכולם חג שמח.

הרעיון הוא נורא פשוט, קונים קנדי מלט, ישנה חנות בשם מנה אחרונה בשוק מחנה יהודה שמוכרת את הממתק הזה.

קנדי מלט זאת תערובת של פרלינים, ספק שוקולד ספק סוכריה שנמסים בחום.

ממיסים את הקנדי מלט בקערה (במקרה הזה בחרתי בצבע כחול)

והנה תמונות סטפ ביי סטפ להראות לכם את התהליך.

IMG_4427.JPG

 

IMG_4426

קייק פופס מעוגיות אוראו

 

החומרים:

250 גרם קנדי מלט

חבילת אוראו

מקלות של סוכריות.

אופן ההכנה:

ממיסים את הקנדי מלט במיקרוגל או מעל בן מרי עד שנוצרת תערובת רכה ונוזלית.

פותחים את עוגיות האוראו, טובלים את מקל הסוכריה בקנדי מלט מניחים על צד אחד של העוגיה ומהדקים את הצד השני על מנת שהעוגיות יידבקו ולא יתפרקו. (ראו תמונה).

מניחים בצד לכמה דקות להתקרר.

טובלים את עוגיות האוראו עם מקל בקנדי מלט ומניחים להתייבש.

לאחר שהתערובת התייבשה אפשר לכתוב עליה בעזרת קנדי מלט צבעוני אחר מה שרוצים.

אפשר לתבול את העוגיות אוראו מצופה בקנדי מלט לפני שהיא מתייבשת בסוכריות צבעוניות.

בהצלחה.

 

מתויג:, , ,

כתיבת תגובה

