מקלות מלוחים עם זעתר/שומשום/קצח/שמן זית

מקלות מלוחים

יום שישי 11 וחצי בבוקר דפיקה בדלת והאחיינית הקטנה שלי (9), מיה,  מגיעה לחכות אצלי לאמא שלה

מהון להון, טלפון לאחותי ליידע אותה שהקטנה אצלי, ושאלה שנזרקה סתם לאוויר…  מה הכנת טעים?

ישר הגיעו רצף תמונות עם מתכון… ואני ככה שואלת את האחיינית הקטנה והמקסימה שלי, "מיה,  איך המקלות המלוחים שאמא מכינה? " והיא תוך כדי משחק בטאבלט.. "הכי טעימים שיש היא הכינה אתמול, חיסלנו הכל…".

טוב אז אם זה היה טוב מספיק בשביל האחיינים שלי (כי אחותי הקמצנית לא הביאה לנו לטעום אז אני לא יכולה להעיד על הטעם) זה בטוח טוב מספיק לפרסם באתר.

מקלות מלוחים

מקלות מלוחים עם זעתר / שומשום.

החומרים:

450 גרם קמח

1 שקית שמרית

1 כפית מלח

240 מ"ל מים פושרים

זעתר

שמן זית

שומשום

ביצה טרופה

אופן ההכנה:

לערבב במערבל את הקמח, שמרית, מלח ומים פושרים עד לקבלת בצק.

לחלק ל – 12 חתיכות, ליצור חלות, צמות, מקלות, או סתם לחמניות ולהתפיח שעה וחצי במקום חמים.

להבריש בביצה למרוח מעל שמן זית, שומשום, זעתר, קצח או כל מה שבא לכם ולהכניס לתנור שחומם מראש ל- 180° למשך 35 דקות או עד שהמקלות מוכנות.

תהנו.

מקלות מלוחים

מתויג:, ,

להשאיר תגובה

