הגיגים שונים

אי אפשר להתעלם מהמצב במדינה, אי אפשר להתעלם מהדעות החצויות, ובטוח שאי אפשר להתנהג כאילו שהכל בסדר ועסקים כרגיל כשהחיילים שלנו נמצאים שם בגוב האריות ואנחנו כאן מתים מדאגה.
אז כן, כמו שהבנתם הבן שלי נמצא שם, בשיא הבלאגן!!! ולהגיד את האמת, אני מרגישה כאילו מישהו לקח את החמצן והאויר לא מצליח להגיע לריאות.
אני רואה פירסומים של נשים שבשיא הדאגה נכנסות למטבח ומתחילות להכין ולבשל, ואני מקנאה כל כך, אצלי זה ההיפך, כשאני דואגת יוצא לי כל החשק,  כלום לא קורץ לי, לא תוכניות בישול, לא אתרי אינטרנט מעניינים, לא קניות,  ובטוח לא להיכנס ולבשל במטבח, כל מה שבא לי לעשות זה לשבת מול הטלוויזיה ולהתעדכן בחדשות.
אז אתכם הסליחה, ומקווה שנעבור את התקופה הזאת בשלום, ונחזור עם מתכונים ודברים מעניינים.
מחזקת את החיילים שלנו, ואת תושבי הדרום, שנזכה לראות ימי שלום.
לימור.

כתיבת תגובה

