מכונת הפסטה

 
 
תראו מה קניתי…..
 
מכונת פסטה
 
מכונת פסטה
עכשיו כל מה שנשאר זה רק להכין פסטה!!!! ויש לי כבר מתכון מדהים.
שווה לחכות.
 

8 תגובות

  1. למי שיש מיקסר קיטשן אייד כדאי לרכוש את מכשיר הפסטה המותאם ואז שתי הידיים פנויות לטפל בדפי הפסטה

    אהבתי

    • האמת יש לי מיקסר של מרפי ריצ'רדס חצי תעשייתי ויש אפשרות לרכוש את המכשיר המותאם, אבל כל כך התלהבתי מהמכשיר הקטן והחמוד הזה שממש קרץ לי לקנות אותו ולנסות. יש לך את המכשיר של הפסטה? יש לך מתכון מיוחד? אשמח לרעיונות חדשים במיוחד לקראת שבועות, בכל אופן אתחיל להכין לפי המתכון שיש לי ונקווה שיהיה בסדר. 🙂 תודה בכל אופן שיהיה יום מקסים.

      אהבתי

  2. תתחדשי אחותי הגדולה והמוכשרת…איבדתי את מכונת הפסטה של סבתא, שכמו שאת זוכרת הייתה מכינה פסטה מרוקאית שנקראית, "לנטריה" בתרגום חופשי האיטריה, והייתה תולה אותה על כל הבית לייבוש, ואמא הייתה מתפחלצת אבל חייבים להגיד מתנהגת כמו ליידי כהרגלה ועוברת גם את זה בלי להעיר מילה, והפסטה הייתה מתייבשת לה עד שאפשר היה לבשל אותה או לטגן או כל דבר אחר, אני גם זוכרת שאין על הטעם שלה, מאז לא טעמתי משהו איכותי כזה גם כי זו פסטה ביתית ואין על הטעם של פסטה ביתית והכי חשוב כי ממה המדהימה והמוכשרת שלנו הייתה מכינה עם המגע הקסום שלה… אז עם בסיס כזה שיש לך אני בטוחה שתעשי שימוש מדהים בידע ובכלים שיש לך והכי חשוב בגלל שהיום את מכינה אז אני מגיעה בהרכב מלא כדי לטעום את הקסם…. אוהבת המון יא מוכשרת שכמותך איזה כיף שאת שלנו מהבית

    אהבתי

    • טוב, אני לא יכולה להפסיק לצחוק, הרגת אותי עם "שלנו מהבית", חוץ מזה גם הרגת אותי בזה שאת מגיעה בהרכב מלא.. מי אמר שיצא קסם, בואי קודם ננסה, יש לי רעיון גאוני, תגיעי אליי ונכין ביחד, נפעיל את כל הילדים ונלמד אותם להכין את הפסטה של ממה….!!! הא.. טוב, עכשיו נראה אותך מתחמקת מזה.. בכל אופן רק בגלל הזכרונות האלה בא לי כבר להכין, את לא מבינה מה קרה לי כשראיתי את המכונה.. התרגשות בכל הגוף. אז יאללה קבענו אחר הצהריים. אוהבת אותך אחותי הקטנה. נשיקות..
      אולי נצלם בווידאו ונעלה לאתר? טוב אז.. אריבדרצ'י.

      אהבתי

  3. יש לי רעיון יטתר טוב בואי נשחק כמו שהיינו קטנות את תשחקי בשפית ואני בטועמת, את תעשי ואני יגיד לך איך יצא לך ואני גם יציק לך במשך כל התהליך בדיוק כמו שהיינו קטנות ב:"לימור…לימור…לימור…לימור…לימור…." מה דעתך? אבל אם ממש תתעקשי נלכלך את הידים ונעשה פסטה עד שכל הבית יהיה מכוסה בקמח בדיוק כמו שהיינו קטנות…אוהבת מלא בהרכב מלא או לא והכי שלנו מהבית

    אהבתי

    • חחחח, פשוט מצחיקה את, אז תחשבי שטעמת וטעים לך ויאללה להכין, טוב ניפגש אצלי בהרכב מלא, אוהבת מליון, ואין ספק שאת שלי מהבית. נשיקות.

      אהבתי

כתיבת תגובה