מזל טוב לבלוג שלי חוגג היום 3 שנים

עוגת סופלה שוקולד
                      הבלוג שלי חוגג היום 3,  איזו התרגשות.
 
3 שנים של כתיבה מהנה, של עשייה, של שיתוף, בזכותכם הבלוג הפך להיות חלק בלתי נפרד ממני.
בהתחלה כשהתחלתי לכתוב לא האמנתי שמישהו יטרח ויקרא את הפוסטים שלי, כל כך הופתעתי כשהתחלתי לראות שאתם  נרשמים לאתר, ועוד יותר כשהתחלתם להגיב ולשתף אותי בחוויות,  באמת שחשבתי שההתרגשות תפתח אבל אני שמחה להגיד שכל תגובה שנרשמת באתר שלי מביאה איתה התרגשות עצומה,  כל ביקורת מלמדת אותי יותר, כל פירגון מדרבן אותי לשתף יותר , הגעתי למצב שתוך כדי הכנת מנה  אפילו הכי פשוטה ישר אני חושבת "אני חייבת לצלם ולהעלות לבלוג", כל מקום מיוחד שאני מגיעה אליו אני מצלמת עשרות תמונות ובוחרת את היפות והמעניינות ביותר לשתף אתכם.
כל כך הרבה דברים קרו מאז שהתחלתי לכתוב  את הבלוג, במבט לאחור אני רואה שזאת הייתה ממש תקופת חיים, כל כך הרבה חוויות, תהפוכות, אירועים, הבן שלי סיים בית ספר, התגייס לצבא, סיים מסלול קרבי וסיים קורס מכ"ים, הבן השני שלי עבר מהיסודי לחטיבה הבת שלי עברה לתיכון, הקטנטונת עוד מעט מסיימת יסודי, חגגנו ימי הולדת וימי נישואים, ביקרנו בחו"ל (פעמיים), טיילנו במקומות מיוחדים,  הכרנו חברים חדשים ושמרנו קרוב מאוד את החברים הוותיקים, ואת כל זה חוויתי  ביחד אתכם,  האפשרות  והבמה לשתף אתכם,  כל כך שמחה שהייתכם כאן לצידי .
כמו שאמרתי, הבלוג שלי חוגג 3 שנים של חוויות והיד עוד נטויה,  וזה המקום להודות לכם  קוראים יקרים שלי  שליוויתם אותי , שפירגנתם,  שחיזקתם אותי בזמנים קשים וצחקתם איתי בזמנים יפים.
מקווה שתמשיכו להיות חלק מחיי גם בהמשך.
איך אומר השיר של היום הולדת ? "שנזכה לשנה הבאה עד 120 ועשרים שנה…."
מזל טוב.
 
שיהיה יום אהבה מלא אהבה לכולם
 
 
 
 
8 מחשבות על “מזל טוב לבלוג שלי חוגג היום 3 שנים

  1. ירדנה 23 בפברואר 2014 בשעה 1:35 pm Reply

    מזל טוב, אני מאד נהנית מהבלוג ולפעמים כשמתחשק ולא עומדת בפיתוי מכינה משהו שמצא חן בעיני מאד מאד.
    ירדנה

    אהבתי

    • romi's cookies 24 בפברואר 2014 בשעה 7:35 am Reply

      ירדנה יקירתי תודה רבה על הפירגון, כמו שאמרתי, זה נוגע לי ללב ומרגש תמיד מחדש לדעת שאנשים נהנים מהמתכונים שלי. שוב תודה ושיהיה יום נפלא.

      אהבתי

  2. טליה 23 בפברואר 2014 בשעה 4:31 pm Reply

    גיל 3 הוא גיל מקסים…יופי של בלוג יצרת,עשיר,מהנה וטעים.
    מאחלת לך הצלחה בהמשך והנאה מרובה ממעשי ידייך המבורכות

    אהבתי

    • romi's cookies 24 בפברואר 2014 בשעה 7:36 am Reply

      טליה יקרה, פשוט כיף לשמוע, תודה על החיזוק והפירגון, תמיד נוגע לליבי מחדש, מקווה שאמשיך לעניין במתכונים טעימים ומהנים, שוב תודה ושיהיה המשך יום נפלא.

      אהבתי

  3. Winnie 24 בפברואר 2014 בשעה 9:42 am Reply

    מזל טובבבבבבבבבבבבב
    HAPPY BLOGIVERSARY (סליחה, אני לא מכירה ביטוי כזה בעברית)
    מאחלת לך עוד הרבה שנים של יצירה ושיתוף ופירגון הדדי
    ♥♥

    כנראה שבתקופה הזאת יש משהו באוויר, כי רבים מאיתנו חוגגים בימים אלה ימי הולדת לבלוג שלהם 🙂

    אהבתי

    • romi's cookies 24 בפברואר 2014 בשעה 9:49 am Reply

      וויני יקרה ומוכשרת שכמוך, תודה על הפירגון, איזו התרגשות, אין ספק שיש משהו באוויר קוראים לזה ניחוחות של אפייה ובישול עם מלא אהבה 💖💖💖
      מאחלת לנו בהחלט שנים רבות ונוספות מלאות במטעמים טעימים ומהנים 🎂🎂.
      שיהיה המשך יום נפלא, כמוך.

      אהבתי

  4. ענת 25 בפברואר 2014 בשעה 9:49 am Reply

    מזל טוב לבלוגהולדת.
    לעוד שנים רבות של יצירה, כתיבה והכנה של מטעמים ושיתופים.
    ענת

    אהבתי

    • romi's cookies 25 בפברואר 2014 בשעה 10:04 am Reply

      תודה יקירתי על הפירגון, כל כך מרגש, כאילו רק אתמול פתחתי את האתר, מקווה באמת שיהיו לנו עוד שנים של יצירת מאכלים מדהימים מלווים בתמונות יפייפיות שנוכל לשתף את כל העולם, מאחלת לך יום מקסים ומהנה.

      אהבתי

להשאיר תגובה

