מתפצפץ בפה.. פצפוצי אורז בציפוי שוקולד

 עוגיות פצפוצי אורז ושוקולד
 
זהו.. הוא הגיע…
פינטזתי עליו כל השבוע…
חיכיתי לו בקוצר רוח ממש..
כל הגוף רטט מהמחשבה עליו….
להתענג בחמימות שלו…
להתעטף בנוחות שלו…
להרגיש את הנחת כשקמים אליו בבוקר..
ללכת לישון איתו בלי לחץ.. ברוגע… להתפנק על כל רגע שהוא כאן…
טוב אני לא יודעת על מה אתם חשבתם אני חשבתי על סוף השבוע שהגיע סוף סוף
וכדי להינות ממנו כמו שצריך, חובה משהו מתוק. העניין הוא שלא בא לי כל כך להתאמץ, ממש בא לי משהו חפיף וטעים ונראה לי שאת המתכון הזה המציאו במיוחד בשביל עצלנים כמוני.
 
פיצפוצי אורז ושוקולד
והוא הולך ככה..
 
פצפוצי אורז בציפוי שוקולד
 
החומרים:
½ כוס ממרח נוטלה
¼ כוס דבש
¼ כוס סירופ מייפל
150 גרם שוקולד חלב
5 כוסות פצפוצי אורז
כף גדושה חמאה
 
אופן ההכנה:
בסיר קטן להמיס את כל החומרים חוץ מפצפוצי האורז והנוטלה, לשפוך את פצפוצי האורז לקערה גדולה, להוסיף את התערובת המומסת ואת הנוטלה ולערבב היטב (לא באצבעות כי העיסה רותחת).
לשטח בתבנית אלומיניום מלבנית בינונית ולהכניס למקרר למשך שעתיים עד שהעוגה מתייצבת.
לחתוך לקוביות ולהגיש.
 עוגיות פצפוצי אורז ושוקולד
מתויג:, , ,

להשאיר תגובה

