פרגיות עסיסיות עם בצל במולטי שף

פרגיות במולטי שף
קיצורי דרך… זה משהו שמאפיין אותי, לפני מספר שנים באחת הסדנאות שהשתתפתי בהן במהלך יום עיון מחלקתי פתחו לי בקלפי טארוט, הקלף שבחרתי היה של באפלו, עכשיו אני יכולה לתאר במשך פוסט שלם מה הבאפלו אומר אבל התמצית היתה שהבאפלו בוחר בדרך הקצרה יותר והנוחה יותר ולפי מסלול ההליכה שלו סללו את מסילות הרכבת בארה"ב, וזה כבר מדבר בעד עצמו.
טוב אז זה נכון, אני אוהבת קיצורי דרך שיובילו אותי לתוצאה מושלמת ורוב הזמן זה גם עובד.
עכשיו קחו את הפרגיות המדהימות האלה ונסו אותן ואחר כך תגידו לי אם קיצורי דרך עובדים או לא..
את הפרגיות אני קונה בחנות הקבועה שלי "אייזן", הוא דואג לנקות ולחתוך לי אותן לכפתורים שיכולים להתאים גם לשיפודים… תענוג ממש.
מכשיר ה"מולטי שף" זה עוד משהו שמככב אצלי בבית, בייחוד בחורף כשאי אפשר להדליק מנגל ומתחשק טעם של "על האש" אז הוא נכנס לפעילות רצינית.
אבל למי שאין מכשיר כזה יכול להכין אותן על מחבת טפלון, או מחבת צלייה גם יוצא מדהים.
ועכשיו… לאופן ההכנה.
פרגיות במולטי שף
פרגיות עסיסית עם בצל במולטי שף
החומרים:
2-3 בצלים חתוכים גס
1 ק"ג פרגיות חתוכות לקוביות (כפתורים)
1 כף פפריקה מתוקה
¼ כפית כרכום
2 כפות רוטב צ'ילי מתוק
2 כפות רוטב סויה
2-3 שיני שום כתושים
מלח לפי הטעם (הסויה מלוחה לכן כדאי לבדוק לפני הוספת המלח)
אופן ההכנה:
בקערה מערבבים את הפרגיות עם כל החומרים חוץ מהבצל.
משמנים מעט את המולטי שף ומדליקים על החום הגבוה ביותר.
חותכים את הבצלים גס ומניחים על המולטי שף, מערבבים מידי פעם.
לפזר מעל הבצלים מעט מלח, ולבדוק שלא חסר שמן, במידה וחסר להוסיף.
כשהבצל נהיה שקוף להוסיף את הפרגיות, לערבב את הפרגיות עם הבצל כדי שהבצל יספוג את כל הטעמים, להפוך את הפרגיות מידי פעם וכשהפרגיות והבצל הופכים זהובים, להוציא אחת לבדוק שהן עשויות ולא אדומות מבפנים אבל עדיין רכות ולהגיש.
בצל מטוגן במולטי שף

20131111-064411.jpg

20131111-064429.jpg

20131111-064445.jpg

20131111-064504.jpg

20131111-064521.jpg

20131111-064559.jpg

מתויג:, , , , ,

להשאיר תגובה

