עיצוב שולחנות לחגים – Table dressing

 עיצוב שולחן לסוכות
מי שמכיר אותי יודע, יש בי צד ספונטני בכל מה שקשור בלשבור שיגרה, לטייל, לבלות ולהנות, ומצד שני פיצול האישיות שלי כל כך חזק שקיים גם הצד שאוהב את השיגרה, המסורת, האירוח הקבוע, כן, גם את הצד הזה מי שמעורב בחיים שלי מכיר, ולא רק מכיר, אלא גם אוהב.
וזה מביא אותי לחגים ולערבי שישי,  סוכות, שבועות, החגים המדהימים האלה  שהמשפחה הקרובה חוגגת אצלי מידי שנה. כמסורת.
כל הריגוש סביבם, הקישוט והעיצוב הם חלק בלתי נפרד מהחג, כמו גם מבחר המעדנים שמוגשיםו לשולחן בחגים האלה.
 
הפעם אני אתמקד בעיצוב השולחנות
 
בפסח עיצבתי את השולחן אצל אמא שלי וזה נראה כך:
 עיצוב שולחן פסח
עיצוב שולחן פסח 
עיצוב שולחן פסח
 
בסוכות עיצבתי את השולחן אצלי בבית וזה נראה כך:
 
עיצוב שולחן לסוכות
 עיצוב שולחן לסוכות
 עיצוב שולחן לסוכות
 עיצוב שולחן לסוכות
 
בט"ו בשבט עיצבתי את השולחן אצלי בבית וזה נראה כך:
 
שולחן מעוצב לט"ו בשבט
 
 עיצוב שולחן לט"ו בשבט
  ובשבועות עיצבתי את השולחן אצלי בבית וזה נראה כך…
 
שולחן שבועות
 
שולחן מעוצב לשבועות
 
תפאורה
בר משקאות... 

להשאיר תגובה

