חג פסח שמח וכשר לכולם

עוד יום אחד והפסח כבר כאן .. איזה טירוף, כל הנקיונות האלה, ממש כאילו שכל השנה לא מנקים ומסדרים ומחכים רק לפסח בשביל לנקות, והקניות, כאילו אין מחר.
אצלי זה בפאנטיות אני יודעת, לא הקניות כמו הניקיונות, אולי זה בגלל שכל השנה אני אופה ויש קמח בכל חור ופינה בבית, אולי זה בגלל שכל השנה אני מארחת, וכן, אני יודעת שאני מארחת המון אבל זאת אחת האהבות הגדולות שלי, אולי זה בגלל שכל פעם שאני מארגנת את הבית לפסח אני מוצאת מלא הפתעות, כל מיני מפות חדשות שקניתי במהלך השנה, כלים שאיחסנתי ושכחתי מהם, או סתם אביזרים שנמאס מהם ושמנו בצד ופתאום ככה מוצאים אותם ומתלהבים מהם מחדש, או …שבאמת … ויש סיכוי טוב מאוד לכך שאני פשוט סתם פנאטית.
בכל אופן פסח מגיע… לצערי הרב החייל שלי לא מגיע!!
ולמרות זאת את החג נחגוג עם המשפחה המורחבת, וזה כבר תענוג בפני עצמו.
בחג הזה אמא שלי מארחת והיא כבר הזעיקה אותי בבוקר לבוא ולצלם את המנות המדהימות שהיא מכינה למחר.
בפוסטים הקרובים אני אפרסם מתכונים שלה אבל את הפוסט הזה אני אקדיש לכל היהודים באשר הם כדי לאחל :

חג אביב שמח וכשר שיהיה לכולם

חג של התחדשות, חג של חירות

חג של יציאה לחופש מגלות

חג של שגשוג והנאה

חג של אור בנשמה.

והכי חשוב חג  שילווה במלא אהבה.

חג שמח לכולם.
 
 
להשאיר תגובה

