פשטידת כרוביות קלה ומהירה

 פשטידת כרוביות
 נכון שלא תמיד יש חשק להכין ארוחות גורמה, בייחוד בערב, בסוף יום עבודה, מגיעים הביתה כבר חשוך בחוץ וצריך עוד להספיק כמה סידורים.
יש ימים שאני מרגישה כמו נהגת מונית, להקפיץ את הבן לחבר, להקפיץ את הילדה לחוג, קניות, סידורים, פעם אפילו עניתי לבעלי "מתפנה בקריון"…
ובאותם ימים, לחשוב אפילו על להתחיל להכין ארוחת ערב כבר עושה לי כאב ראש.
בשביל זה נראה לי המציאו את הפשטידות, מערבבים הכל ביחד, שמים בתבנית ויאללה לתנור.
השבוע באחת הימים הגעתי הביתה, הוצאתי 2 כרוביות עסיסיות מהמקרר, חתכתי לפרחים יפים, הנחתי בתוך סיר גדול עם מים רותחים ובישלתי אותן במשך כמה עשרים דקות, בזמן שהן התבשלו להן בכיף, הספקתי לעשות כלים, לקפל כביסה ואפילו להחזיר אותה למקום.
ושוב גיחה קטנה למטבח, שטפתי את הכרוביות, הוספתי את כל החומרים לפשטידה, פיזרתי בתבנית, 20 דקות לתנור וואוולה… ארוחת ערב.
ליד הוספתי כמה פרוסות חזה עוף מטובלות שגם הוכנסו בנייר כסף לתנור.
אז קבלו מתכונים טעימים…
פשטידת כרוביות
פשטידת כרוביות
החומרים:
2 כרוביות בינוניות
5 ביצים
5 כפות מיונז
3 כפות גדושות אבקת מרק פטריות
 
אופן ההכנה:
בסיר גדול להביא מים לרתיחה.
לחתוך את הכרוביות לפרחים להוסיף לסיר המים הרותחים ולבשל במשך 20 דקות עד שהכרוביות מתרככות.
בקערה גדולה לערבב את המיונז, הביצים, ומרק הפטריות, להוסיף את הכרוביות ולערבב היטב.
(במידה וחסר רוטב להוסיף עוד ביצה ועוד כף מיונז).
לשפוך את תערובת הכרוביות בתבנית פיירקס ולהכניס לתנור למשך 20 דקות או עד שהפשטידה משחימה מעט למעלה.
להוציא מהתנור לחתוך לפרוסות ולהגיש.
 
 
 
2 מחשבות על “פשטידת כרוביות קלה ומהירה

  1. אילנה 31 בינואר 2013 בשעה 10:48 am Reply

    קשה לי מאד מאד מאד, המיונז, ממש ממש לא אוהבת, ברור לי שלא מרגישים טעם של מיונז אבל רק להכניס את המרקם – קשה לי, יש תחליף???????? איזה גודל תבנית?אפשר סנפרוסט?כמות?

    אהבתי

    • romi's cookies 31 בינואר 2013 בשעה 10:59 am Reply

      שלום יקירתי, הילדים שלי כל כך אוהבים את הפשטידה הזאת שלא חשבתי אפילו להחליף את המיונז, אבל כעיקרון מיונז זה ביצים עם חומץ ושמן אז במקום להכניס מיונז תוסיפי עוד 2 ביצים, כף שמן זית, מעט חומץ ומלח, מאמינה שיצא טעים באותה המידה.
      לא נקבתי בגודל תבנית בגלל שזה מאוד תלוי בגודל של הכרוביות ובכמות שיוצאת..
      לגבי סנפרוסט, כן, בהחלט אפשר, שקית סנפרוסט היא בהחלט כמות שמתאימה לכמויות.
      תיידעי אותי איך יצא.
      שיהיה המשך יום מדהים. לימור.

      אהבתי

להשאיר תגובה

