כדורי רום שוקולד

כדורי רום שוקולד כמה מהר עף לו הזמן. שבוע וחצי חלפו להם מאז פירסמתי פוסט על הגיוס של הבן שלי, הדיו לא יבשה על הנייר והבן הגיע הביתה לשבת ראשונה וכן גם לשבת שנייה….
כל כך כיף היה  בשבת הראשונה ניצלתי כל רגע כדי לבלות איתו ועם המשפחה,  ועדיין מצאתי את עצמי ביום ראשון בבוקר מתכרבלת במיטה שלו ומתבוננת בו מתכונן לקראת החזרה לבסיס וכל מה שעבר לי בראש היה שלא הספקתי כלום, לא חיבקתי אותו מספיק, לא נישקתי אותו מספיק, לא הסנפתי אותו מספיק (ולא שלא ניסתי, ממש אמא קרציה הפכתי להיות) ובכל זאת, עברה לה השבת כל כך מהר.
והנה עוד לא הספקתי להגיד ג'ק רובינזון וכבר הגיע לה שבת מקסימה חדשה וככה מהר הזמן עף לו שוב.
אז כן, הג'ונגלייר הגיע לשבת אחרי שבוע בבסיס ופינקתי אותו.
ופה המקום להעיר הערה חשובה ביותר, חברים יקרים שלי, אל תטעו, זה לא ששאר הילדים שלי חשובים לי פחות, ממש לא!! העניין הוא דיי פשוט ותאמינו לי חשבתי על זה הרבה במהלך הימים האחרונים.
העובדה הפשוטה היא ששאר הילדים נמצאים לידי, במרחב המוגן שלי, עטופים בצמר גפן ופינוקים, נהנים מהחום והאהבה שאני מרעיפה עליהם בשפע.
אז כן, בהחלט מגיע לנסיך החייל המקסים שלי כשהוא כבר מגיע לשבת את כל הפינוקים האפשריים ומלוא תשומת הלב.
 
ונתחיל בכדורי הרום שוקולד המדהימים האלה.
אחרי עשרות אם לא מאות נסיונות ומתכונים הגעתי למסקנה שמצאתי את כדור השוקולד האולטימטיבי, עם קורטוב של רום  וטעם שוקולדי אלוהי ממש.
וגם זה קרה בטעות. ניסוי, טעיה  ולחץ של זמן יצרו כדור רום שוקולד מדהים!!!
 כדורי רום שוקולד
 
 כדורי רום שוקולד
 
החומרים:
150 מ"ל חלב
100 מ"ל ליקר שוקולד
2 כפות רום או ברנדי (לא תמצית רום)
500 גר' פתי בר טחון דק
עוגת שוקולד פשוטה  (קנויה או ביתית בגודל תבנית אינגליש קייק)
1 שמנת מתוקה
200 גרם שוקולד מריר/חלב
 
לקישוט:
קוקוס
סוכריות צבעוניות
 
אופן ההכנה:
 
לטחון את הפתי בר  ואת עוגת השוקולד לפירורים, לשפוך לתוך קערה גדולה.
להרתיח שמנת מתוקה, להוסיף את השוקולד ולהמיס עד שנוצרת תערובת חלקה.
להוסיף את תערובת השוקולד לפתי בר, להוסיף את שאר החומרים ולערבב היטב עד שנוצרת תערובת אחידה.
אם התערובת רכה מידי להוסיף עוד קצת פתי בר טחון אם התערובת קשה מידי להוסיף עוד קצת חלב.
 
ליצור כדורים, לטבול את הכדורים בציפוי, להניח בעטרות נייר ססגוניות ולהכניס למקרר למשך כחצי שעה.
 
את כדורי השוקולד יש לשמור בכלי אטום במקרר.
 
מחשבה אחת על “כדורי רום שוקולד

  1. שרביט גלית 11 בדצמבר 2012 בשעה 11:09 am Reply

    באמ' אמ' אמ' אמא שלך' עוד לא יבשה הדמעה מהפוסט האחרון ושוב את גורמת לי לדמוע…….
    תניחי לילד, הוא מדהים. אמא קרציה אפילו לא מתקרב למה שהפכת להיות. איזה חייל יפה הוא 555555555 אני משוגעת עליו אם הוא יחזור השבת אני אכין לו סושי ולא אכבד לאף אחד מהילדים האחרים וזה כולל את שלי כן עושה אפליות תתבעו אותי………

    אהבתי

להשאיר תגובה

