שעועית ירוקה ברוטב עגבניות בצל ושום

 
 חגים חגים חגים ועוד קצת חגים תוסיפו אירועים, שבתות ויש הרגשה שהחודש האחרון היה אירוע אחד שלם.
לא מתלוננת, היה טוב וטוב שהיה.
אבל הגיע הזמן לחזור לשגרה, למאכלים הפשוטים, הבריאים, והטעימים ביותר.
 הנה המתכון לשעועית ירוקה הכי מדהימה שאכלתם בחיים שלכם. השילוב של עגבניות, בצל ושום פשוט הופך את הרוטב למעדן ועושה עבודה מושלמת, למי שאוהב כמובן.
במקור המתכון הזה הוא של  אחותי, מה שאומר שהכישרון להכין דברים טובים  נשאר במשפחה.
 
שעועית ירוקה
 
החומרים:
 
1 שקית שעועית ירוקה עדינה קפואה
1 בצל בינוני קצוץ דק
1 עגבניה גדולה מגורדת גס
5 שיני שום כתוש (אפשר יותר למי שאוהב)
¼ כפית כורכום
מלח ופלפל לפי הטעם
1 כוס מים
כף אבקת מרק עוף
 
אופן ההכנה:
 
להרתיח מים בסיר בינוני, לשטוף את השעועית מתחת לברז, להכניס לסיר עם המים הרתוחים ולבשל כ – 7 דקות.
בסיר נוסף לטגן את הבצל עד שמזהיב מעט, להוסיף את העגבניה והשום ולטגן עוד מעט, להוסיף כוס מים, כורכום, מלח, פלפל ואת השעועית ולבשל על להבה בינונית במשך כ – 20 דקות עד שהשעועית מתרככת (לא רכה מידי) והרוטב נהיה כמו ריבה, להוסיף כף מרק עוף לבשל עוד כדקה ולהסיר מהאש.
 
פשוט, טעים וקל.
 
 
 
 
 
 
 

5 מחשבות על “שעועית ירוקה ברוטב עגבניות בצל ושום

  1. שרביט גלית 7 בדצמבר 2012 בשעה 11:06 am Reply

    האם את מאמינה ששכחתי איך אני עושה את השעועית שלי?????? טוב שיש בנינו מבוגר אחראי שזוכרת לרשום את המתכונים כי אחרת היה יוצא אחרת…………..
    צריך לשבת עם אמא ולעדכן עוד הרבה דברים פשוט כי צריך להמשיך לגדל כמו שגדלנו ודברים טובים עוברים בדורות. שבת שלום אחותי הגדולה

    אהבתי

  2. אלון 28 בינואר 2014 בשעה 6:59 pm Reply

    יצא טעים! תוודה

    אהבתי

    • romi's cookies 28 בינואר 2014 בשעה 7:02 pm Reply

      העונג כולו שלי. שמחה שנהנית. שיהיה ערב נפלאאאא

      אהבתי

  3. רותם 23 בפברואר 2014 בשעה 7:27 pm Reply

    למה את בלי חולצה??? אם את רוצה בלוג מצליח, תכבדי את עצמך…

    אהבתי

    • romi's cookies 24 בפברואר 2014 בשעה 7:48 am Reply

      שלום לך רותם, צר לי שהתמונה לא מצאה חן בעינייך, אבל יקירתי, אני אמא ל – 4 ילדים, באמת חשבת שאעלה תמונה שלי בלי חולצה??? אם תשימי לב תראי שאני לובשת חולצת קולר, אבל מעבר לכך יקירתי, אני באמת לא חושבת שיש קשר בין אופן הלבוש שלי בתמונה לבין רמת ההצלחה של הבלוג שלי או אפילו לדרך שבה אני מכבדת את עצמי.
      מאחלת לך יום מקסים מהנה עם הרבה אהבה לזולת.

      אהבתי

כתיבת תגובה

