עוגת פירות בחושה בציפוי קרמבל פירורים

אין על להכין עוגות לבד בבית, אני לא יודעת לגביכם אצלנו יש כמה עוגות שמככבות קבוע, ופעם בשבוע אני מנסה לפתות אותם עם עוגה חדשה. והאמת, זה עובד יופי.
ופה המקום להודות בפה מלא, למרות מבחר העוגות שאני מכינה  אני נהנית ממטעמים שמכינים אחרים.
השבוע באחד הימים הגיע לי משלוח למשרד (בעבודה) קופסה עם עוגת שזיפים בחושה ביתית.
ליאת המקסימה חברה טובה מהעבודה אפתה והביאה לי…. בדיוק בזמן הקפה, אי אפשר לתאר מה שקרה לי. יואו איך שנהניתי מכל ביס.
פשוט טעימה ברמות על. אז צילמתי את המתכון (הרי הוא לפניכם) ומיהרתי הביתה להכין.
אבל כאן אני אפרסם את המתכון המצולם ואת התמונות מאותה עוגה מדהימה שהגיעה אליי לשולחן….
תהנו חברים.
 
 לפזר את הפירורים מעל הבצק ולהכניס לתנור שחומם מראש ל – 180° למשך חצי שעה עד 40 דקות.
 
 
 
 
 
 
 

2 מחשבות על “עוגת פירות בחושה בציפוי קרמבל פירורים

  1. הילה 18 באוגוסט 2012 בשעה 12:23 pm Reply

    מתי ובאיזה שלב נכנסים השזיפים ואו…

    אהבתי

    • romi's cookies 20 באוגוסט 2012 בשעה 5:27 am Reply

      היי יקירתי, מערבבים את החומרים של העוגה ומוסיפים להם את השזיפים, ערבוב קל, ולשטח בתבנית, להוסיף את הפירורים ולאפות.

      אהבתי

כתיבת תגובה

