משחקים בג'לי

 
ישנו אתר נחמד שגיליתי שנקראה PINTEREST, אפשר למצוא שם הכל מכל וכל וכשאני מדברת על למצוא אני לא מדברת על לקנות אלא על רעיונות.
זהו אחד הרעיונות ששלפתי משם, צורת הגשה של ג'לי.
היום אפשר למצוא בסופר מבחר נחמד של טעמים אבל לצערי לא של צבעים כי רוב הטעמים מגיעים באותו הצבע.
אז לקחתי מה שמצאתי ושיחקתי עם זה לפי אותו רעיון שמצאתי באתר ההוא וככה זה יצא.
 
מדובר בג'לי תות ובג'לי מישמש כי אלו שני צבעים שונים.
 
ג'לי בטעמים:
 
 
אופן ההכנה:
 
מכינים צבע אחד של ג'לי לפי ההוראות שעל האריזה.
ממלאים חצאי כוסות ומניחים אותם באלכסון. (השתמשתי בתבנית מאפינס כדי שהכוסות לא ירקדו והכנסתי לתוכן את הכוס באלכסון).
מניחים במקרר למשך חצי שעה עד שהג'לי נקרש.
מכינים צבע נוסף של ג'לי לפי ההוראות שעל האריזה וממלאים את החצי הנותר של הכוסות.
מניחים אותם במצב מאוזן במקרר עד להגשה.
 
 
תהנו.
 
להשאיר תגובה

