בלוג דיי מאי + יוני 2012

יש לי בעיה עם הבטחות, בדרך כלל כשאני מבטיחה אני מקפידה גם לקיים אז השבוע ישנן שתי הבטחות שאני חייבת לקיים. האחת את פירסום הבלוג דיי הקבוע שלי שבחודש שעבר בגלל אילוצים שלא תלויים בי ושמנעו ממני זמן אינטרנט נאלצתי לפספס. טוב את ההבטחה הזאת אני כבר מקיימת, הפירסום היום יכיל את הבלוג דיי של מאי ושל יוני.
ההבטחה השניה היתה לפני שבועות לפרסם את כל ההכנות לקראת החג ושוב בגלל אילוצים לא הצלחתי לעמוד בה אבל… צילמתי את הרוב אז בפוסט הבא אני אפרסם את כל ההכנות התיכנון והמוצר המוגמר.
טוב בואו נתחיל עם ההבטחה הראשונה בלוג דיי כפול מאי ויוני יוצא לדרך, תהנו חברים.
 
בלוגי אוכל
 
יופי במטבח – הבלוג של חיה אילונה דר – בלוג נעים של גברת חייכנית ומקסימה (אפשר למצוא אותה גם בפייסבוק) עם עשרות מתכונים נהדרים מלווה בהרבה תמונות סטפס להקלה על ההכנה.
 
טעימונת – הגיגים טיפים ומתכונים של אם מבשלת – בלוג יפיפה עם מלא מתכונים נהדרים בשילוב תמונות מדהימות, נשאר חשק להיכנס למטבח ולהתחיל להכין.
 
המטבח של רוזמרין – אתר מקסים שמכיל בתוכו עשרות מתכונים שנראים נהדר, מאמרים, והסברים מפורטים איך להכין.
 
בישול בקצב הסלסה – האתר של אריאלה פיקסל אלון – אתר מדהים של גברת מדהימה, תיאורים מצחיקים ומתכונים נהדרים, קיבלתי המלצה מאחותי להיכנס לאתר, ואני רוצה להגיד שאני אישית מכורה ממליצה גם לכם.
 
קסמים מתוקים – האתר של דליה – חייבת לציין שיש משהו בתמונות המדהימות (בלשון המעטה) האלה על הרקע השחור שמשאיר חשק לנעוץ מזלג במאכל ולאכול. חובה להכנס המתכונים נהדרים והתמונות טוב כמו שאמרתי כל מילה נוספת מיותרת.
 
בלוגי עיצוב:
 
טוב ויפה – מאת קרן שביט –  בלוג עיצוב מקסים של מעצבת בשם קרן שביט,  חובה להכנס, מבחר עצום של רעיונות, הצעות, טיפים, כתבות וחוות דעת. מקסים מקסים.
 
פרפרים – מחשבות,  הגיגים,  יצירה ומוזה – לכל מי שאוהבת עיצוב ויצירה זה המקום. מלא הצעות ליצירה ועיצוב הבית,  רעיונות למתנות, כרטיסי ברכה ועוד מלא דברים מעניינים ומהנים.
 
גיליה הום סטיילינג – כבר פירסמתי פעם באחד מהבלוג דיי את האתר של גיליה אבל אין מה לעשות ישנם אנשים שפשוט נכנסים לנו ללב וגיליה היא אחת מהם,האתר שלה מקסים, התיאורים כל כך פשוטים ויפים התמונות  מרעננות  והתוצאות.. טוב תסתכלו בעצמכם ותראו. (חפשו אותה גם בפייסבוק, חוויה בפני עצמה).
 
 אתרים מחו"ל – טעימה קטנה מחו"ל בכל הנושאים, ביגוד, עיצוב, אוכל ועוד  כמובן גם התמונות מדהימות, אני אישית נהנית לגלוש בהם, ממליצה בחום גם לכם.
 
Atlanic-Pacific – בלוג של סטיילינג – הכל על  תכשיטים, ביגוד, איפור ועוד, נחמד ביותר.
 
Amanda Carol at Home – אתר מקסים על עיצוב הבית, יצירה, וסטיילינג – לא צריך להיות גאון באנגלית התמונות מדברות בעד עצמן.
 
A Thoughtful Place – עוד אתר מקסים של עיצוב הבית, עשה זאת בעצמך וסטיילינג וגם כאן הגאונות מיותרת והתמונות מדברות בעד עצמן.

6 תגובות

כתיבת תגובה