מלאווח ממולא ברוטב פסטו

איזה בצק מדהים זה הבצק של המלוואח, אחרי אפיה או טיגון הוא הופך לעלי בצק דקים, כמו בצק עלים רק רך יותר אחרי האפיה.
המקפיא שלי תמיד מלא בג'אנק לצערי, לא שאני מתנצלת אבל עם 4 ילדים שיהיו בריאים תמיד צריך שיהיה משהו טעים בשלוף, ולא תמיד בא להם אוכל מבושל אז ג'אנק עושה את העבודה, בצק עלים, מלוואח, ג'חנון, סיגרים, פסטלים, קובה ועוד מלא דברים שצריך רק לחמם ולאכול.
השבוע נתקלתי בבצק מלוואח, כבר ניסיתי למלא מלוואח בדברים, חברה טובה שלי ממלא את הבצק בבשר ומכינה בורקסים מבשר, טוב אבל נחזור לסיפור, השבוע נתקלתי בבצק מלוואח במקפיא ומדף אחד מתחת במקרר נח לו בשקט רוטב הפסטו האגדי שהכנתי ליום העצמאות.
תשמעו עשיתי נסיון ו… הצליח! ולא סתם הצליח החבר'ה נישנשו את זה ישר מהתבנית, ואני עוד חשבתי שישאר קצת לארוחת בוקר מחר….
בכל אופן הנה תמונות של כמה חתיכות שהצלחתי להציל וכמובן המתכון. שתהיה שבת מקסימה לכולם.
מלוואח עם רוטב פסטו
 
החומרים:
1 חבילת מלוואח
רוטב פסטו
 
אופן ההכנה:
למרוח את עלה המלוואח ברוטב פסטו, לגלגל לגליל, לחתוך לפרוסות ולאפות בתנור שחומם מראש ל – 200 מעלות עד שהמלוואח מזהיב מעט.
להוציא מהתנור, לצנן מעט ולהגיש
 

2 מחשבות על “מלאווח ממולא ברוטב פסטו

  1. Winnie 5 במאי 2012 בשעה 6:46 pm Reply

    אני מתההההההההה על פסטו
    וכל מאכל, ובוודאי שמאפה(!) עם פסטו הוא מייד בשבילי!

    אהבתי

    • romi's cookies 7 במאי 2012 בשעה 4:21 am Reply

      גם אני, זה ממרח פשוט מדהים, גם אצלי הוא ממש חובה. אתמול בערב אכלנו רביולי גבינה ברוטב שמנת ופטריות והוספתי מעט פסטו לצלחת, זה פשוט שידרג את המנה.

      אהבתי

כתיבת תגובה

