סורבה פירות יער

 
 
זהו, רשמית אפשר להגיד שהקיץ כבר הגיע.
שמש, ים, גלידה ו… סורבה בייתי וטעים.
לוקח לי יותר זמן לרשום את הפוסט הזה מאשר להכין את הסורבה.
גילוי הוגן, אני נוטה להקפיא פירות, פירסמתי את זה בפוסט על דובדבנים.
שבת בבוקר מתחיל עם טלויזיה דלוקה וכמובן איך אפשר בלי ערוץ האוכל, ערוץ החיים הטובים וערוץ בית, שלושת הדברים שאני הכי אוהבת. (אחרי המשפחה שלי, חברים, בילויים, וביזבוזים).
בכל אופן ערוץ האוכל מציג בין שידור אחד לשני מבזקים ובאחד מהם הראו איך להכין סורבה פירות.
לקח לו דקה להכין את הסורבה, לקח לי דקה וחצי של הכנה ופחות מ – 30 שניות של הנאה. הוא פשוט נגמר.
אמרתי כבר שלרשום את הפוסט הזה לוקח לי יותר זמן.
אבל,,, ממליצה בחום, טעים, קליל, מהיר הכנה, וכשאני מדברת על מהיר הכנה אני מתכוונת מהשניה שהאורחים הודיעו שהם בדרך עד לרגע שהם הגיעו הוא כבר מוכן בצלוחיות. מבטיחה, והכי חשוב אפשר להקפיא ולאחסן.
לא, בעצם הכי חשוב זה שלא צריך מכונת גלידה כדי להכין את זה, אפשר במעבד מזון.
 
יאללה לעבודה
 
סורבה פירות
 
החומרים:
 
500 גרם פירות קפואים  (דובדבנים, פטל, חמוציות) אפשר להקפיא הכל או לקנות קופסאות מוכנות מהסופר.
¾ כוס סוכר
1 שמנת מתוקה או 1 כוס חלב או 1 שמנת חמוצה
2 כפות מים
 
 
אופן ההכנה:
 
להכניס את כל החומרים מלבד המים למעבד מזון ולהתחיל לערבב להוסיף את המים ולהמשיך לערבב עוד כחצי דקה, לטעום לבדוק אם חסר טעם או שאם יש גושים אם הכל במרקם קרמי טעים הסורבה מוכן אם לא  להמשיך לערבב עוד קצת.
 
להגיש קר מאוד.
 
 
בתיאבון.
 
 
8 מחשבות על “סורבה פירות יער

  1. טל 21 באפריל 2012 בשעה 2:33 pm Reply

    זה נראה מעולה מעולה מעולה!!!!

    אהבתי

    • romi's cookies 21 באפריל 2012 בשעה 4:18 pm Reply

      טל יקירתי תודה רבה שיהיה שבוע מקסים.

      אהבתי

  2. שרה 21 באפריל 2012 בשעה 3:39 pm Reply

    נראה סוף הדרך, כמה זמן אני יכולה להחזיק בהקפאה?

    אהבתי

    • romi's cookies 21 באפריל 2012 בשעה 4:17 pm Reply

      היי שרה שבוע טוב. אני מחזיקה סורבה בהקפאה עד חודש. כמובן אם הוא שורד כל כך הרבה, בדרך כלל הוא מתחסל אחרי כמה ימים.

      אהבתי

  3. חני 15 ביוני 2012 בשעה 9:18 am Reply

    וואו !!! טעים ביותר ,הכנתי כפי שכתבת ויצא מדהים, תודה

    אהבתי

    • romi's cookies 15 ביוני 2012 בשעה 10:17 am Reply

      איזה יופי 🙂 מרגש אותי ביותר. אני שמחה, שתהיה שבת מקסימה.

      אהבתי

  4. הדס 3 ביולי 2012 בשעה 10:06 am Reply

    מצטערת על חוסר ההבנה- מגימיקס או מיקסר?

    אהבתי

    • romi's cookies 3 ביולי 2012 בשעה 10:29 am Reply

      לא יקירתי, זה בסדר. אבל כן, מדובר במגי'מיקס.
      עם הלהב, זה טוחן את הפירות והופך אותם לסורבה.

      אהבתי

להשאיר תגובה

