סיבה למסיבה

 
זהו, הגענו לרגע שבו מוציאים כל מה שיש במקרר ובארונות  וכל יום מכינים משהו אחר.
נראה לי שבשבוע הקרוב הילדים שלי יאכלו כל כך הרבה בורקסים, מאפים, ריבות, ממרחי חמאה, ספגטי, אורז וכל דבר נוסף שהוא אכיל ולא צויין כאן ברשימה. העיקר שהמזווה והמקרר יהיו נקיים וריקים לקראת הפסח.
(כדי שאפשר יהיה למלא אותם מחדש…)
כמו שאתם כבר יודעים אירוח הוא אחד הדברים החביבים עליי ובתור שכך אני תמיד דואגת שיהיה משהו מעניין במקרר,  למקרה ש….
בריפרוף מהיר שמתי לב שנאספו להם כמה חבילות של פסטלים, סיגרים, בוורקסים  ועוד כמה כאלה שמשמינים המון אבל טעימים בטירוף.
מה גם שיצא  לחגוג יום הולדת משפחתית לקטנטנים שלי השבוע (ושוב קטנטנים זאת רק שאלה של מבט אימהי אם מתייחסים לעובדה שהם בני 9 ו – 11….),  סיבה למסיבה והזדמנות להוציא את כל הדברים הטעימים האלה, ולפנק את האורחים שלי.
 
 

שאריות מהמקרר ריבת תאנים

 

כל מה שנשאר בבית, עוגות עוגיות, חטיפים ובורקסים...

ואיך אפשר בלי נרות ומשאלות....

טוב לקטנים המקסימים שלי, המון מזל טוב, הרבה אושר בריאות נחת ואהבה.

 

3 מחשבות על “סיבה למסיבה

  1. אורנה 28 במרץ 2012 בשעה 4:43 pm Reply

    הי. ראשית, מזל טוב. שנית. היכן את קונה את קישוטי העוגות?

    אהבתי

    • romi's cookies 29 במרץ 2012 בשעה 7:29 am Reply

      היי אורנה בוקר טוב, תודה רבה. אין לי מקום ספצייפי שאני קונה בו את קישוטי העוגות, לכל חנות שאני נכנסת אני מחפשת ואם יש משהו מיוחד אני קונה. יש כאן חנות גדולה שנקראת "הכל למסיבה" ויש שם אזור שלם של מוצרים וקישוטים לעוגות. גם ברמי לוי יש אזור שלם של קישוטים לעוגות.

      אהבתי

  2. גיליה טודורוס 30 במרץ 2012 בשעה 7:27 pm Reply

    המון מזל טוב!!!! יצא לך טוב יום הולדת לפני הפסח ממש הזדמנות להיפטר מכל הדברים הטעימים שיש…הכל יצא מקסים במיוחד העוגה🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה

