ברווזים מזהב

 
 
פסח!! פסח מבחינתי מילה נרדפת לנקיון אביב. הזדמנות להיפטר מכל הדברים המיותרים בבית, הזדמנות לחדש דברים, הזדמנות להכניס פריטים חדשים הביתה.
אמא של חברה ציינה פעם כדרך אגב שכשאתה זורק דברים מיותרים,  אתה מפנה מקום לדברים חדשים.
סבבה לגמרי, גם אני חושבת, רק שלי יש בעיה קטנה, אני אוגרת דברים. לא יכולה לזרוק כלום.
בגדים, אפילו אם הם קטנים, דבר ראשון שאני חושבת נעשה דיאטה נלבש את זה בשנה הבאה.
קישוטים, את זה נצבע, את זה נשנה, את זה נדביק ואת זה נשים במחסן.
רהיטים, טוב, את זה נצבע, את זה נשים בחצר, ואת זה… למחסן.
אצלי במשפחה התרגלו למשפט "קחו את זה למחסן, אחר כך נראה מה נעשה עם זה….".
וביננו, עם רוב הדברים לא עושים כלום, הם שוכבים במחסן כמה חודשים טובים ובקיץ כשאנחנו עושים סדר במחסן חצי מהדברים אנחנו מעיפים…. או שיותר נכון בעלי מעיף. השנה החלטתי מראש שישנם דברים שאני מחדשת וישנם דברים שאני פשוט זורקת. לא מהססת. מעניין אם אני יצליח גם לעשות את זה..
אז נתחיל עם לחדש.
 
תראו מה עשיתי עם שני ברווזים לבנים שהיו לי.
 
 
 
סידרתי משטח עבודה, קניתי מיכל צבע לריסוס בצבע זהב עם נצנצים, ופשוט ריססתי על הברווזים לפי ההוראות שעל גבי המיכל.
 
 
אחרי כמה דקות ייבוש, העברתי אותם למקום בטוח.
 
 
יש מצב שבימים הקרובים אני אדביק עליהם קצת אבנים כדי להדגיש חלקים מסויימים בגוף שלהם….הצעות מישהו??
 
 
 
 
 
2 מחשבות על “ברווזים מזהב

  1. וויני 14 במרץ 2012 בשעה 7:52 am Reply

    חחחחח אהבתי
    ממש מתוקים
    זה מזכיר לי את הברווזים שהיו לי באמבטיה שהייתי ילדה

    אהבתי

    • romi's cookies 14 במרץ 2012 בשעה 8:02 am Reply

      חחחח את יודעת מה? יש מצב שהם באמת קיימים אצלי כבר כמה שנים טובות.
      יצאו נחמד בזהב לא?

      אהבתי

להשאיר תגובה

