בלוג דיי מרץ 2012

כמו בכל חודש גם החודש מופיע אצלי המדור הקבוע "בלוג דיי" ובו אני חושפת בפניכם בלוגים מקסימים שביקרתי בהם במהלך החודשים האחרונים.
אני חייבת לציין את העובדה שאני עדיין  נפעמת כל פעם מחדש ממירב המתכונים, מהיצירתיות, המעוף  והרעיונות שאני נחשפת אליהם. ממליצה בחום לבדוק אחד אחד.
 
 
גיליה הום סטיילינג עיצוב הבית – הבלוג של גיליה טודורס, מצליח להשאיר טעם של עוד בכל פוסט מחדש עם עיצובים יפיפיים רעיונות מקסימים ותמונות מדהימות. מבחינתי, אני מכורה, ממליצה גם לכם.
 
משהו מתוק – הבלוג של וויני – כל כך מקסים, עם תמונות יפיפיות ומתכונים שבהחלט מתאימים כשמתחשק "משהו מתוק".
 
טולטולים – האתר של טל –  פשוט יפה ומתוק, עם מתכונים נהדרים, הסברים פשוטים והתמונות מעוררות תאבון ונפלאות.
 
הבלוג של פאי לימון  – בלוג יפה של בחורה בשם דליה – מבחר מתכונים נפלאים והסברים מפורטים איך להכין.
 בין היתר דליה מציעה  מבחר סדנאות במחירים סבירים ביותר. שווה ביקור.
 
Pastaghetti – הבלוג של מגי – בלוג מקסים, עם תמונות מקסימות, הסברים מפורטים, ומבחר עצום של מתכונים מכל הסוגים. בהחלט שווה ביקור.
מתויג:

8 מחשבות על “בלוג דיי מרץ 2012

  1. וויני 13 במרץ 2012 בשעה 12:10 pm Reply

    הי רומי
    תודה רבה ההההההה על המלצתך על הבלוג שלי "משהו מתוק"
    לא ידעתי שיש לך מדור כזה, ואני אשמח ללמוד ממך בחודשים הבאים על בלוגים נוספים שאני לא מכירה.
    שוב – תודה רבה ושיהיה לך יום מתוק

    אהבתי

    • romi's cookies 14 במרץ 2012 בשעה 7:58 am Reply

      וויני המקסימה, העונג כולו שלי, הבלוג שלך מקסים ואני נהנית מהפוסטים שלך כל פעם מחדש.
      בכיף – שיהיה לך יום מקסים.

      אהבתי

  2. טל 14 במרץ 2012 בשעה 5:59 am Reply

    תודה על הפרגון:)
    נחמד להיות ברשימה עם כאלה בלוגרים מוכשרים
    הבלוג שלך מקסים!

    אהבתי

    • romi's cookies 14 במרץ 2012 בשעה 8:01 am Reply

      תודה רבה, ובכיף, נהניתי מאוד לקרוא את הבלוג שלך. והכותרת "טולטולים" פשוט מתוקה.

      אהבתי

  3. מגי גליקר 14 במרץ 2012 בשעה 1:46 pm Reply

    רומי שלום,

    תודה על הפירגון וההמלצה, איזה יופי – שמחה להכיר את הבלוג שלך.

    מגי

    אהבתי

    • romi's cookies 14 במרץ 2012 בשעה 2:38 pm Reply

      בכיף, גם אני נהניתי לבקר בבלוג שלך, קיבלתי המלצה מ"שמרית זה לא רק שמרים" ואהבתי מאוד.

      אהבתי

  4. שמרית 15 במרץ 2012 בשעה 11:02 am Reply

    בלוגים מקסימים ומצויינים, מנויה על כולם ונהנית מכל רשומה :))
    תודה על ההמלצות, נעים לראות את הפירגון הזה!

    אהבתי

    • romi's cookies 15 במרץ 2012 בשעה 11:33 am Reply

      את רוב ההמלצות קיבלתי ממך, אז תודה רבה לך על כולן. והפירגון, טוב, אני חושבת שאם מגיע אז למה לא. בכיף מאמי.

      אהבתי

להשאיר תגובה

