יום הולדת 11 לנסיך הקטן שלי – מסיבת ברביקיו מדהימה

 
הנסיכים למשפחת אלבכור , ויש 4 כאלה (שיהיו בריאים).
2 נסיכים ו – 2 נסיכות. שניים גדולים (17 ו-15) ושניים קטנים (11 ו-9).
2 הקטנים חוגגים ימי הולדת החודש. אחד בתחילת החודש ואחת בהמשך החודש.
נחמד לא? חודש מלא שמחות!! פורים, ימי הולדת, באמצע נופל לו בקטנה יום נישואים והחגיגה בעיצומה.
השבוע הנסיך הקטן שלי יהב חגג יום הולדת.
אין מקום כמו הבלוג שלי לאחל לילד המקסים שלי מזל טוב.
 
 
 
 יהב המקסים והמדהים שלי, אאחל לך  את כל הטוב שבעולם, שפע בריאות ואושר, הצלחה בהכל, שתמיד תהיה מוקף בחברים משפחה ואנשים אוהבים, שהחיוך לעולם לא ינטוש את השפתיים שלך, ושתמיד תישאר לבבי, אוהב, טוב לב ומקסים.
נכון שאתה כבר ילדון גדול, אבל תזכור שמבחינתי תמיד תשאר אותו תינוק קטן עוד לא בן יום עם חיוך מלאכי על השפתיים, שריגש אותי כל כך עד שלא יכולתי להפרד ממך אפילו בשביל שהאחיות יחליפו ויאכילו אותך.
אז מקסים קטן שלי, מזל טוב עד 120 שנים טובות ומאושרות.
 
אוהבת המון המון אמא.      ♥♥
 
אבל נמשיך, חלק משיתמלאו כל משאלות לבך הגיע בצורת מסיבת כיתה עם תקליטן וברביקיו.
נחמד לא? האמת יצא מדהים. וגם העלויות לא היו בשמיים כי בואו נודה בזה יום הולדת ל – 50 ילדים זה לא דבר זול.
החלטנו ללכת על לחמניות המבורגר ולחמניות עם נקניקיות בתור הברביקיו, מעדן שכל הילדים אוהבים, בשילוב של ירקות וכמובן איך אפשר בלי – קטשופ. (היו מקרים שחשבתי – לחמניה והמבורגר ברוטב קטשופ…).
התקליטן היה בחור מקסים בשם אלעד שלומד עם הבן שלי בשכבה ומתקלט מידי פעם במסיבות. גם כאן העלות לא היתה גבוהה.
אירגנו את החצר האחורית עם קישוטים, סידרנו שולחן חטיפים לתחילת הערב,  סידרנו עמדה לתקליטן, עמדה לברביקיו, כיסאות מסביב לילדים ודאגנו שתהיה רחבה פנויה כדי שיוכלו לרקוד.
 
 
"לרקוד" – כמה כבר רוקדים ילדים בני 11? אז זהו, בגאווה אני יכולה להגיד שהמסיבה הצליחה הרבה מעבר למשוער.
הם לא נחו לרגע. כל שיר שהתנגן ברקע לווה בריקוד, ריקודי שורה לטינים, ריקוד ה – nosa, טראנס, מזרחי, הכל הלך.
מדהים לראות כיתה כל כך מגובשת של  ילדים בני 11 רוקדים ריקודי שורה. אחלהדודס –  שאפו!! שיחקתם אותה.
וכמובן, עם הריקודים מגיע הרעב, ואחר כך צריך משהו מתוק לקינוח.
הכנתי עוגת גלידה פרווה – ריסקתי לתוכה שוקולד מריר, גליליות פרווה, וסידרתי אותה בשכבות שוקו ווניל.
הוספתי ליד זה תוספות כמו, סוכריות גומי חתוכות לחתיכות קטנות, חמוץ מתוק חתוך לחתיכות קטנות, סוכריות צבעוניות וסוכריות שוקולד כדחי שכל ילד יוכל להוסיף מה שנראה לו הכי טעים.
בין לבין חברה טובה שלי ביחד עם הבן שלי השתלטו על המיקרופון ופשוט הפעילו את הילדים כאילו שהם צוות שעובד ביחד שנים.
הצלחה, זאת המילה הנכונה לתאר את המסיבה. פשוט מוצלח ויפה.
  
 
 
 מחירים:
 
תקליטן – 250 ש"ח.
60 המבורגרים ו –   70 נקניקיות – 170 ש"ח.
50 לחמניות המבורגר ו – 50 לחמניות ארוכות – 110 ש"ח.
קישוטים – והפתעות ל – 50 ילדים  100 ש"ח.
 
 
 
2 מחשבות על “יום הולדת 11 לנסיך הקטן שלי – מסיבת ברביקיו מדהימה

  1. גיליה טודורוס 12 במרץ 2012 בשעה 8:53 pm Reply

    המון מזל טוב לנסיך הקטן !!!

    אהבתי

להשאיר תגובה

