23.02.2012 יום הולדת שנה לבלוג

 
קשה לי להאמין, אבל כבר עברה לה שנה. שנה שלמה שבה אני משתפת את כל מי שיש לו רגע פנוי וקצת רצון לקרוא בחוויות היום יומיות שעוברות על משפחתי ועליי, בכל פיפס חדש שאני נתקלת בו במסעי הקניות הרבים שלי, בכל בלוג חדש שאני מבקרת בו בין דפי האינטרנט, בכל שיגעון חדש שאני מחליטה עליו כמו למשל ה"בלוג דיי" החודשי,  בכל מתכון חדש, עיצוב חדש, אירוח, חגיגה, טיולים ועוד אין סוף דברים שאני נחשפת אליהם ומשתפת "סתם כי בא לי לדבר".
אני זוכרת את הימים הראשונים שהתחלתי עם הבלוג ובדקתי סטטיסטיקה, גיליתי שנכנסו לבלוג 2 אנשים וכמעט שהתעלפתי. אנשים ממש עצרו לקרוא את מה שאני כותבת, הרגשתי כאילו שזכיתי במליון דולר, ומאז זה רק משתפר.
בדקתי את הסטטיסטיקה לשנת 2011 והתפעלתי לגלות שהיו לאתר שלי כ – 17,000 צפיות,  לא שהיו לי הרבה פירסומים בסך הכל 68, ובכל זאת טרחתם והסתכלתם, וזה אומר בשבילי הכל.
במהלך השנה גיליתי שחוץ מאשר מטבח ומתכונים טעימים,  עיצוב וסטיילינג  זה עוד תחום שמדבר אליי, לא במובן הרחב של העניין אלא יותר רעיונות לעיצוב הבית הפרטי שלי,  חלקת האלוהים הקטנה שלי, ואם אני כבר משתפת חוויות מהמטבח למה לא לשתף גם בחוויות עיצוב, נראה לי שבטוח יהיה מלא ניסוי וטעיה אבל למה לא, ככה לומדים, ממש כמו בבישול אז תתכוננו, כי השנה הבאה הולכת להיות מ ד ה י מ ה!!!!
ובנימה זו  תודה רבה לכל מי שביקר באתר שלי, תודה רבה לכל מי שהגיב, תודה לכל מי שהכין את המתכונים שלי (מקווה שקיבלתם הרבה מחמאות) ואני מקווה שגם בשנה השניה אני אצליח להמשיך ולעניין אתכם בחוויות חדשות.
שתהיה שנה טובה ומקסימה לכולכם.
 
לימור.
 

מתויג:

10 מחשבות על “23.02.2012 יום הולדת שנה לבלוג

  1. שמרית זה לא רק שמרים 23 בפברואר 2012 בשעה 12:44 pm Reply

    מזל טוב לבלוגולדת שנה.
    לעוד הרבה שנים יפות, טובות וטעימות🙂

    אהבתי

    • romi's cookies 23 בפברואר 2012 בשעה 1:01 pm Reply

      תודה רבה יקירתי.
      אהבתי מאוד את הבלוגולדת, את אלופה.
      שיהיה יום משפחה מקסים.

      אהבתי

  2. טל 24 בפברואר 2012 בשעה 5:55 am Reply

    המון מזל טוב ובהצלחה בהמשך! הבלוג מהמם

    אהבתי

    • romi's cookies 24 בפברואר 2012 בשעה 5:59 am Reply

      תודה רבה רבה, איזו מחמאה מרגשת. שתהיה שבת מקסימה.

      אהבתי

  3. גלית 28 בפברואר 2012 בשעה 7:26 am Reply

    כבר 38 וחצי שנים שבו אני חולקת עימך כל רגע, כל חוויה, כל דקה וכל דבר, אז לבלוגרית האהובה עלי בעולם כולו, אני מתה עליך, הבלוג שלך מדהים, אני מאחלת לך שתהני מכל רגע בכל דבר שאת עושה בדיוק כמו שאת נהנית מעשיית הבלוג, את ממש כמו אחות בשבילי.
    אוהבת

    אהבתי

    • romi's cookies 28 בפברואר 2012 בשעה 8:20 am Reply

      למעריצה מספר אחת שלי, תודה רבה על כל הברכות, העידוד, הרעיונות, החוויות, חלק מהדברים שאנו חוות יחד מופיעים כאן בבלוג וחלק… טוב אי אפשר לגלות את כל הסודות נכון?
      ועכשיו תגידי לי משהו, כי בפעם האחרונה שבדקתי זה הספיק שנולדנו לאותם ההורים בשביל לקרוא לזה אחיות לא?
      ואותך עוד קיבלתי בתור מתנה נפלאה ליום הולדת 4. אוהבת אותך המון אחותי ושוב תודה על כל הפירגון.

      אהבתי

      • גלית 28 בפברואר 2012 בשעה 8:31 am

        לא מספיק שגנבת לי את יום ההולדת את גם מתלוננת לא יפה לך, אני באמת מ ס ת פ ק ת בך כאחותי, את מספיקה לי וממלאת את חיי הכי כיף בעולם גם אם היו לי עוד 100 אחים זה לא היה רבע ממך..והמבין יבין אוהבת אל תשכחי שהולכים לקנות פיגמה למיה כי מחר יום ההפכים

        אהבתי

      • romi's cookies 28 בפברואר 2012 בשעה 8:49 am

        טוב יא בכיינית, הבנתי אותך. לגבי כל ההשתפכויות… זה הדדי לחלוטין.
        אוהבת אותך המון אחותי הקטנה והמקסימה.
        נ.ב.
        ברור שנלך לקנות היום למיה הקטנטונת פיג'מה.
        פיג'מה ורודה או סגולה עם לבבות ונצנצנים וגם נעלי בית ורודות על הדרך, עם פרווה, או בצורת חיות, או המגפיים היפים האלה שהולכים עכשיו שהם נעלי בית עם פרווה בפנים, או… טוב נראה כבר בטח נקנה לה מכל דבר אחד.

        אהבתי

  4. גיליה טודורוס 28 בפברואר 2012 בשעה 9:32 am Reply

    בלוג מקסים!!! המון מזל טוב ♥

    אהבתי

כתיבת תגובה

