יום האהבה valentine's day – 14.02.12

שיהיה יום אהבה מלא אהבה לכולם

 
כן, 14 לפברואר, זהו יום האהבה הלועזי.
אצלנו חוגגים את יום האהבה בט"ו באב, אבל זה הייתרון שלנו כיהודים,  יש לנו  גם תאריך עברי וגם תאריך לועזי אז  למה לא לחגוג כמה שיותר ימים כחגי אהבה. אני לא יודעת מבחינתכם אבל מצידי שכל יום יהיה סיבה למסיבה.
והמסיבה מתחילה, התחלתי להכין לילדים ולבעלי ברכות יפות באדום ורוד ולבן  האמת, שהיו לי מלא תוכניות התכוונתי לתלות להם אותן  על התיקים ועל המיטות, מצאתי כמה מקומות שאפשר לדחוף את הפתקים לתוכם כמו בארונות בגדים, בתוך הכיסים, בתאים של האוכל בתיקים, אפילו במקרר מצאתי כמה נישות שיפלו מהן פתקים. כמובן שצריך להכין כמה שיותר כרטיסים וברכות  ולחשוב על כמה שיותר משפטים ופתגמים שיתארו את האהבה הגדולה שאני רוכשת למשפחה שלי. אז התחלתי בהכנות ותראו איזה פתקים  יפים ושופעי אהבה יצאו לי, אבל לצערי אסור לתכנן תוכניות, כי נפילה שנפלתי ומכה שקיבלתי בגב ריתקה אותי קצת למיטה ובכל זאת בישיבה אפשר להכין מלא פתקים מלאי אהבה… בנוסף  תיכננתי להכין להם אריזות של ממתקים ושוקולדים שיהיה להם מתוק בפה, וגם עוגה יפה, אבל זה יצטרך לחכות קצת עד שאני אחלים.
ובכל זאת, שיהיה יום אהבה שמח ומלא אור לכולם.
 
נתחיל עם הפתקים והברכות הנה כמה דוגמאות ורעיונות.
 

 

 

 

 

מעטפות מלאות אהבה ו... שוקולד ליום האהבה

 

 

 

 

 

 

 

מתויג:

כתיבת תגובה

