ט"ו בשבט חלק ב'

 
חברים מחר ט"ו בשבט. איזו התרגשות.
היום הכנו אריזות מתנה קטנות לכיתה של הילדים, כן, כן, אם לא הזכרתי את העובדה אז גם אני וגם אחותי בועד ההורים. איכשהו אני  מצליחה לדחוס גם את זה ללו"ז העמוס שלי. והאמת, אני נהנית מכל רגע. הכנו שיפודים של פירות יבשים, ובנוסף החלטנו גם לפנק את הילדים בעוגת מייפל כשלמעלה פיזרנו פירות יבשים חתוכים לקוביות קטנטנות.
נראה לי שהילדים התלהבו, אני יודעת בוודאות שאני התלהבתי.
 
ככה נראו השיפודים (רעיון להגשה).
 
שיפודי פירות יבשים:
 
פירות יבשים בשלל צבעים ומינים.
שיפודי עץ.
 
אופן ההכנה:
 
להרטיב מעט את השיפודים כדי שהפירות יחליקו עליהם, למלא את השיפודים בפירות יבשים, לסדר יפה בתבנית הגשה ולהגיש.
ניתן לעטוף פומלה או דלעת בנייר כסף או בנייר עטיפה ססגוני ולנעוץ את השיפודים בתוכם, זה נראה כמו שיח צבעוני של שיפודי פירות יבשים.
 
 

אותה תמונה מזוית אחרת..... לא נורא העיקר שזה נראה טעים.

 
 
מתויג:

2 מחשבות על “ט"ו בשבט חלק ב'

  1. שמרית זה לא רק שמרים 7 בפברואר 2012 בשעה 9:21 am Reply

    איזה כיף להם, נשנוש טעים ומתוק במיוחד :))

    אהבתי

    • romi's cookies 7 בפברואר 2012 בשעה 9:54 am Reply

      כן, אהבתי את מה שעשית עם העציצים. ליגה לאומית. חייבת לנסות את זה. ניסיתי להגיב אצלך באתר אבל זה "קצת" קשה מהמחשב של העבודה 🙂

      אהבתי

להשאיר תגובה

