צורות יפהפיות מבדים

זה לא סוד שאני אוהבת חפצים ודברים יפים, בגדים, תכשיטים, רהיטים, כלים, תיקים, בתים, כל דבר שאפשר להוסיף לו בסוף את המילה יפה, הולך מבחינתי, זה לא חייב להיות משהו חדש זה בהחלט יכול להיות משהו משומש, שממבט ראשון לא נראה כמו משהו בעל פוטנציאל ובסוף הופך מגולם לפרפר יפהפה.
בשביל זה קיימת החנות הקטנה והמקסימה ב"רב מד" (קניון קטן בקריית מוצקין)  שאני מדברת עליה מידי פעם.
כמות המציאות שאפשר למצוא בה היא עצומה.
שם מצאתי את הצורות היפהפיות האלה מבדים, עכשיו צריך רק לחשוב איך לשדרג באמצעותן חפצים.
שווה לחכות…
 
 
 
 
 
 
 
ואיך אפשר בלי כוכבים מקסימים
 

4 תגובות

  1. נכון שאנחנו מגדלות את שתי הקלפטות הכי אבל הכי גדולות שאת מכירה באוביקטיביות כמובן, בכל פעם שאני בחנויות האלו שיש בהן את כל הדברים היפים האלו נדמה לי שחשבו על מיה ורומי ואמרו: "מעניין מה הן יאהבו?" ואז פשוט חשבו על כל הפיצפקס האלו שעושים לנו כל כך טוב בחיים. (מלבד אוכל כמובן)
    והנה מתקרב ט"ו בשבט ואם את זוכרת בשנה שעברה חגגנו אצלך ועשית לנו כל מיני יצירות ומלא פירות יבשים על שיפודים שהיו על פמלה ענקית אז תרגישי חופשי גם השנה רק שאל תשכחי לצרף ליד גם את הלבנה שלך וגם עוגות ועוגיות….תתקשרי לעדכן מתי להגיע

    אהבתי

    • לגבי החלק הראשון, כן את צודקת לגמרי, אין ספק שראו את מיה ורומי מול העיניים כשחשבו על כל השטויות והפיצפקס האלה. גם כשחשבו על בגדים בטח חשבו על מיה ורומי, גם כשחשבו על תכשיטים בטח חשבו על מיה ורומי, את יודעת מה, אני חושבת שבכללי כל מעצב או יוצר או מישהו בעולם כשהוא יוצר משהו, הוא אומר "מעניין אם זה יתאים למיה ורומי?".
      לגבי ט"ו בשבט כן מאמי אני זוכרת, ואל תחשבי שהשנה זה יפול במשהו, אם כבר רק יהיה יותר מעניין, את יודעת מה יש לי רעיון אדיר את הפינוקים, העוגות, הלבנה, (בעצם בלי לבנה) את יודעת מה תכיני כבר ארוחת ערב ותביאי. טוב יופי, פטרת אותי. אבל הכי חשוב אצלי בשמונה.תודה. נשיקות.

      אהבתי

כתיבת תגובה