בלוג דיי

 
בהיותי "בלוגרית" חדשה יחסית בתחום לא שמעתי את המונח "בלוג דיי", וזה מסביר את ההפתעה שהיתה לי באותו היום 31.08 בזמן שבדקתי את הסטטיסטיקות של האתר שלי (אני אוהבת להיות מעודכנת בכמות האנשים שנכנסים לאתר איזה מתכונים הם מחפשים וכאלה…) וראיתי שבחורה מקסימה בשם מאיה,  בעלת אתר שנקרא "בצק אלים",  פירסמה פוסט מדהים לגבי אתרי אוכל ישראלים ולא כל כך מוכרים (על כך אני מודה לה מאוד) . בעקבות הפירסום נחשפו עשרות אנשים לאתר שלי  ובמקביל  יכולתי לבקר באתרים חדשים ומקסימים ולהחשף למבחר רחב מאוד של טעמים ומאכלים. לא שהבנתי את הכותרת של האתר "בלוג דיי" אבל בכל זאת נהניתי מהפירסום, ואז אחרי עיון במספר אתרים נחמדים הבנתי… הוחלט על יום שבו כל בלוגר מפרסם חמישה בלוגים מעניינים שהוא נתקל בהם במהלך השנה,  לאו דווקא מאותו התחום,  וממליץ להתרשם מאותם בלוגים.
יפה מאוד. יוזמה מבורכת ומעודדת.
אבל למה רק פעם בשנה? בייחוד בגלל שבזמן האחרון צצים עשרות בלוגי אוכל חדשים מהארץ ומחו"ל כל יום, אז למה לא לשתף בחוויות יותר מאשר פעם בשנה? תגידו בכנות חבריי הבלוגיסטים אני טועה? לא חושבת.
אז החלטתי שאצלי פעם בחודש יהיה "בלוג דיי" שבו אני אמליץ על אתרים מעניינים מהארץ ומחו"ל וחובבי האוכל, המתכונים, העיצוב, הספרים, הסרטים הבריאות ו… עוד אין סוף תחומים יוכלו לדפדף בין האתרים, ואני מבטיחה לכם שתופתעו לטובה, התמונות, החוויות, אופן הכתיבה של כל מחבר, בהחלט מרחיב את הדעת.
 
ביסים  -ממטבחה של בשלנות – בלוג מקסים של הילה קריב –  רשום בהומור ומכיל  עשרות מתכונים טעימים מלווים בהמון תמונות מרהיבות והסבר מפורט איך להכין.
 
 העוגות של אמא– בלוג מדהים ומרגש -בחור מקסים אשר לקח על עצמו משימה לשחזר את המתכונים של אמו המנוחה, תיאור מרגש ותמונות ביתיות יוצרים אתר מקסים ומזכירים את טעמי  הילדות.
 
אפיה ביתית-מרים גרון טהר משתפת בבלוג מקסים, אחרי התמחות באפייה בצרפת מתכונים נהדרים וביתיים,  טיפים לאפייה ותמונות מעוררות תאבון.
 
Pasta every day – מיומנה של ישראלית על האגם – בלוג מדהים בשילוב תמונות מרהיבות שמתאר את חוויותיה של ישראלית בשם שרון גור אשר גרה בעיירה בשם קוליקו על שפת אגם קומו, שבאיטליה ומשתפת במתכונים נהדרים, טעימים ומיוחדים.
 
Home in style  – בלוג יפהפייה של בחורה בשם רוני לעיצוב וסטיילינג, משלב בתוכו  מתכונים, המלצות,  הצעות, טיפים, חנות מרהיבה ותמונות שמביאות חשק לעצב את כל הבית מחדש.
 
חברים, קחו 10 דקות (זאת הצעה לא כל כך פרקטית האמת כי ברגע שתתחילו לעיין בבלוגים האלה תתמכרו אליהם) ותראו איזה עולמות חדשים נגלים לפניכם. שתפו בבלוגים נוספים שאתם מכירים ואני אשמח לפרסם אותם בחודש הבא.
 
 

6 תגובות

  1. היי לימור,
    המון המון תודה על הפירגון .אני בהחלט מסכימה שצריך לעשות בלוג דיי לעתים יותר קרובות ובכלל לפרגן כמו שאת עשית לבלוגרים הנהדרים !
    אחלה בלוג !תודה:)

    אהבתי

כתיבת תגובה