פינוקים מוכנים לאו דווקא תוצרת בית, והתוצאה… לא רעה בכלל….

 
איך אני אוהבת למצוא אוצרות, ולא, אני לא מדברת על כסף, אני מדברת על דברים נחמדים שרואים באתר כזה או אחר (מן הסתם אתרי מתכונים ועיצוב…) או בתוכנית כזאת או אחרת (מן הסתם בתוכניות  של מתכונים ועיצוב…) ובא לנו עליהם, כמה פעמים מצאתם את עצמכם אומרים אוף איזה חבל שאין לנו בארץ את זה… או את זה… אבל תמיד אנחנו מרגיעים את עצמנו ואומרים שטויות אצלנו בארץ יש דברים טובים יותר. טוב, לא ננהל ויכוח אם זה שטויות או לא , כי אני מבחינתי מכורה למוצרים מחו"ל, מה לעשות? והבעיה היא לא שיש לנו כחול לבן ואני מעדיפה מוצרים מחו"ל הבעיה היא שאין פה בארץ חלק נכבד מאוד מהמוצרים שקיימים בחו"ל כמו למשל את ה – MELTED CANDY שזה בעצם סוג של שוקולד/סוכריה בצבעים שכאשר ממיסים אותה אפשר להשתמש בה כציפוי לעוגיות ועוגות, בתור קישוטים לעוגיות,  ועוד אין סוף דברים, וכשהציפוי מתקשה הוא פשוט מדהים.
או למשל ה – MARSHMELLOW FLUFF הזה, שזה בעצם ממרח מרשמלו שאפשר להכין איתו הכל (כמובן שאני מדברת על עוגיות ועוגות, אבל בטח כבר הבנתם את זה………….).
 
 
בקרוב.... קאפקייקס שוקולד ומרשמלו...
 
וזה מסביר כמה שמחתי למצוא את המוצר הזה על המדף,  ושוב לא על מדף שנמצא  באחת מהרשתות המובילות  אלא דווקא על מדף ששייך לרשת קטנה יותר….
את ה – MELTED CANDY כדרך אגב אפשר להזמין מ"אמזון" או לקנות בחנות שנקראת "מותק בוטיק סוכר". אם מישהו מכיר מקומות אחרים שמוכרים את המוצר הזה אני אשמח מאוד לשמוע!!!
באחת  מ"המסעות" והחיפושים  שלי מצאתי את הוופל הבלגי הנחמד הזה שהאמת כשמצאתי אותו הוא היה ממש אטרקציה מבחינתי, אבל אחר כך גיליתי שמוכרים אותו כמעט בכל סופר….
 
 
 
 
 אבל אטרקציה אמיתית היתה שכבות הוופל הצבעוניות האלה שמצאתי באיזה מדף נידח בסופר נידח שאם תשאלו אותי איפה אני ממש לא יזכור להגיד ואמורות לשמש בתור עוגה שנקראת "וסיולקה", עוד לא מצאתי מתכון אבל בקרוב…
 
 
 
 
 ועכשיו, למתכון ב – 5 דקות של וופל בלגי קנוי עם שוקולד נוטלה וקצפת משמנת מתוקה
 
 
וופל בלגי
 
 
 
החומרים:
 
חבילת וופל בלגי
שוקולד נוטלה
שמנת לקצפת
1 כף סוכר
 
אופן ההכנה:
 
להקציף שמנת מתוקה עם 1 כף סוכר עד שנוצרת קצפת אוורירית.
לחמם את הוופל הבלגי במיקרוגל כ – דקה וחצי, לזלף לתוך החריצים שוקולד נוטלה, לזלף קצפת ליד הוופל הבלגי ולהגיש.
לא חייב לזלף אפשר בעזרת כפית למלא את החריצים בנוטלה או בכל שוקולד אחר טעים שמעדיפים. כנ"ל לגבי הקצפת לא חייב לזלף אפשר להניח ליד הוופל קצפת בעזרת כף.
 
בתיאבון לכולם.
 

מתויג:

4 מחשבות על “פינוקים מוכנים לאו דווקא תוצרת בית, והתוצאה… לא רעה בכלל….

  1. שרביט גלית 8 בדצמבר 2011 בשעה 1:38 pm Reply

    מ כ ש פ ה אין דרך אחרת לקרוא לך, איפה את תמיד מוצאת את המציאות האלו, תקשיבי שתישרף לך העוגה בפעם הבאה שלא תחשבי על אחותך הקטנה כשאת מוצאת דברים שאף אחד אחר לא מוצא.
    ודרך אגב מצאתי את הלבבות האלו כדי לעשות עוגיות מיה בצורת לב הם היו בדיוק איפה שאמרת שהם יהיו.
    ועכשיו לעניינו עוד חצי שעה מתאים לך אני אצלך לקפה וופל בלגי ומלא מלא קצפת משמנת מתוקה ומאפינס ועוגת קרם על קרם ועוגיות שושנים אבל בלי עוגת שוקולד כי ממש לא בא לי מתוק

    אהבתי

    • romi's cookies 8 בדצמבר 2011 בשעה 2:01 pm Reply

      אחותי הקטנה, חכי חכי, עוד מעט יהיה עמוד שיקרא "איפה למצוא" ושם תראי דברים מדהימים, אם תבואי אליי עכשיו אפילו תגלי כמה מציאות חדשות, אז כדאי לך….
      ואפרופו מציאות, למה שלא תעלי את המתכון של "עוגיות מיה" יחד עם כמה תמונות יפות??? שגם הקוראים בבית יהנו מהעוגיות של האחיינית המקסימה בת השש שלי, אשר מכינה עוגיות חמאה מ ד ה י מ ו ת! בצורת לבבות.
      ולגבי הקפה, השנייה נכנסתי מהעבודה, אז יאללה תגיעי כי בדיוק עכשיו הרתחתי מים ואם תבואי אני יפניק אותך בכמה דברים טעימים….
      מחכה לך.

      אהבתי

  2. shiran 21 בנובמבר 2012 בשעה 11:42 am Reply

    היי לך רומי.
    אפשר למצוא את המוצרים האלה בסער מוצרים לילדים!
    השירות שם נפלא והמגוון מוצרים עצום!!
    בהצלה לך שירן.

    אהבתי

    • romi's cookies 22 בנובמבר 2012 בשעה 6:50 am Reply

      תודה שירן, אני אשמח לבדוק את זה. שיהיה יום מקסים ובהצלחה גם לך.

      אהבתי

כתיבת תגובה

