עוד חופשה קטנה…

יצא לי בפוקס שאירגנו ימי עיון מהעבודה שלי בדיוק יום לפני שאירגנו סוף שבוע נחמד מטעם העבודה של בעלי, מה שאומר שעברתי מחופשה אחת לחופשה שנייה.
את הימי עיון ערכנו בירושלים, אבל בדרך עצרנו במקום מדהים שנקרא בית חנקין, מסעדה מקסימה בבית שהיה פעם הבית של יהושוע חנקין, נמצאת על צלע ההר משקיפה על לגונה מדהימה עם ים כחול ושקוף ואם הנוף לא מספיק אז האוכל… סלטים טעימים,  גבינות שמנת מדהימות, ממרחים מיוחדים וריבה…כשהכל מוגש לצד לחם חם וטרי  בכלים עתיקים ויפהפיים שמשאירים תחושה כאילו חזרת אחורה בזמן, ואם זה לא מספיק המשכנו למערת הנטיפים.
וזאת באמת הייתה חוויה של  חזרה בזמן, הנטיפים המדהימים האלה בליווי המחשבה שהנה הם כאן, הם שרדו מלחמות, הם שרדו את איתני הטבע ועדיין הם  נבנים להם לאט לאט במשך מליוני שנים… חומר למחשבה לא?
את הטיול המדהים הזה המשכנו למסע טרקטורונים בהרי ירושלים, ולבסוף קינחנו בסיור לילה לימודי בירושלים העתיקה.
למחרת לאחר שנפרדתי מהחברים שלי לעבודה המשכתי עם בעלי לחופשה..
מדברים על חזרה למציאות.. סוף שבוע חלומי באילת.
 טוב, אולי לא כל כך חזרה למציאות אבל בהחלט חזרה להווה. מיני וגאס-  בלי ההימורים אבל עם כל הפינוקים.

מתויג:

2 מחשבות על “עוד חופשה קטנה…

1. מוראל 13 בנובמבר 2011 בשעה 2:36 pm Reply

קשה מאוד לקרוא את מה שכתוב בגלל שהאותיות נוטות לצד…

• romi's cookies 15 בנובמבר 2011 בשעה 6:30 am Reply

את כבר השנייה שמעירה לי, ניסיתי פונטים אחרים הם יוצאים עם מרווחים גדולים יותר ולא כל כך נוחים, אני אנסה למצוא משהו קריא יותר. תודה רבה.