מתכון לחמוצים של אמא שלי

 
אמא שלי שתהיה בריאה אלופה בהכל, באפייה, בבישול, בעיצוב שולחנות אירוח, בעיצוב סידורי פרחים, גינון, תפירה, כל מה שעוד אפשר לחשוב עליו וקשור לעיצוב הבית אפייה ובישול, אמא שלי יודעת לעשות, יש לה שפע של פתרונות איחסון ומיחזור, ידע לגבי כל טיפ אפשרי למטבח ולבית בקיצור מרתה סטיוארט הישראלית ויותר מזה.
יש רק בעיה אחת, כשרציתי ללמוד להכין משהו הייתי ועדיין אני חייבת לעמוד לידה על מנת לראות את הכמויות כי כמו כל מבשלת מקצועית הכמויות אצלה הן מתוך אינסטינקט, אפילו בלי להשתמש בכפות, מטה את הצנצנת תבלינים לכיוון הסיר, והופ הכמות הנכונה נשפכת פנימה.
 
במהלך הזמן אני אפרסם כל פעם מתכון חדש שאני אקבל ממנה כי אני חייבת לציין את זה, היא עדיין ממציאה ומפתחת מתכונים תוך כדי הבישול היום יומי.
 
אבל עכשיו נתחיל מהקל… החמוצים.
 
 
 
החומרים:
 
3 גזרים
1 כרובית גדולה
2 קולורבי
1 פלפל חריף
2 גמבות
10 שיני שום
½ כף גרגירי כוסברה
½ כף גרגירי אניס
5 עלי סלרי
בקבוק מיץ לימון
1 לימון טרי מקולף
1 כף סוכר
2 כפות מלח
 
 
אופן ההכנה:
 
לחתוך את הגזר הגמבה והקולורבי לרצועות ואת הכרובית לפלחים ולהניח בקערה גדולה.
לחתוך את הפלפל החריף לטבעות דקות ולהוסיף לקערה.
לחתוך את גבעולי הסלרי ולהוסיף לקערה.
לחתוך את הלימון לריבועים קטנים ולהוסיף לקערה ביחד עם הנוזלים שלו.
להוסיף את שאר המרכיבים: מיץ לימון, מלח, זרעי כוסברה, זרעי אניס, סוכר ושום.
לערבב את הכל ביחד ולהקפיד שהחמוצים מכוסים במיץ. להשאיר בקערה למשך כשעה.
להעביר לצנצנת זכוכית גדולה ולשמור במקרר או במקום מוצל ויבש.
 
 
 
 
 
 
 
מתויג:, ,

להשאיר תגובה

