סוכות

חג שמח לכולם!!!
בכל שנה ישנם שני חגים מועדפים עליי ביותר שאפשר להכין את המטעמים הטעימים ביותר, שבועות וסוכות.
בחגים האלה אני מארחת את המשפחה המורחבת שלי ושל הפרטנר (בעלי המקסים אריק).
מבחינתי זה תענוג אמיתי, להכין תבשילים טעימים, לקשט את הסוכה, לערוך שולחן חגיגי, להוסיף רעיונות מקוריים, יש יותר כיף מזה?
אז התחלתי בלערוך את השולחן. תגידו את האמת זה לא אחד הרעיונות היפים שראיתם לסכום?
את השלט "חג סוכות שמח", הדפסתי במחשב על דפים צבעוניים ושידכתי לקיסם.
את המפית עם הסכום סידרתי בקיפול שאילתרתי בתוך נרתיק מתחרה.
קניתי מפות לבנות עם רנד בצבעי זהב באמצע, מפיות זהב, שלט בצהוב, וזאת התוצאה.
יש אנשים כאשר הם שומעים על לארח 20 איש הם נבהלים, אני שומעת לארח 20 איש וישר עולה לי בראש השיר של שרית חדד "יש חגיגה.. אומרים בעיר מסיבה.." והאמת כבר בפעמים הראשונות הבנתי שהכל תלוי באירגון.
התחלתי את ההכנות כמה ימים קודם, בהתחלה סידרתי תפריט, אחר כך עיצבתי בראש את השולחן ולבסוף הכנתי רשימת קניות וכמובן שדאגתי להוסיף את האביזרים לרשימת הקניות, תיאמתי זמנים לבישול ולאפייה, ו – וואלה, ארוחה ל – 20 איש בלי בעיה.
או קיי מה היה לנו בתפריט:
לאפריטיב:
טיגנתי פסטלים, סיגרים, חצילים בציפוי פריך, וקובה.
ליד זה הנחתי צלוחיות עם רוטב צ'ילי וטחינה( כמו שאתם רואים בתמונה לא נתנו לי צ'אנס לצלם אפילו)
וכמובן לא נשכח את השתיה, שתיה קלה, וודקה, בירות, בלו בטעמים…
סלטים:
סלט מטבוחה
סלט חצילים פיקנטי
סלט מיונז
סלט ביצים
סלט עגבניות עם פלפלים חריפים
חמוצים
סלט טבולה
סלט פילפלים מתוקים
סלט פילפלים חריפים
סלט חסה
למנה עיקרית : (ולמה עיקרית? כי אם הייתי מכינה גם מנה ראשונה אחרי האפריטיב, כשהיו מגיעים למנה העיקרית… לא היו אוכלים כלום)
פילפלים וקישואים ממולאים
צלי בקר עם בצל ופיטריות
עוף ממולא בבשר ואורז בציפוי דבש
פשטידת פסטה עם בשר וירקות
תוספות:
אורז
תפוחי אדמה אפויים בתנור ברוטב שום ושמיר
ולקינוח:
עוגת קוקוס עם שבבי שוקולד שנאפתה במהלך הארוחה והוגשה חמה לשולחן.
מתויג:

2 מחשבות על “סוכות

  1. Sharon Gur 23 באוקטובר 2011 בשעה 7:15 pm Reply

    לקח לי שניה להבין למה הצלחת הזאת מוכרת לי.. זה הסרוויס חתונה של ההורים שלי!

    אהבתי

    • romi's cookies 23 באוקטובר 2011 בשעה 7:33 pm Reply

      רטרו, אומרים שהאופנה חוזרת, האמת קיבלתי את הסט מתנה לפני שנים עכשיו אפשר להשתמש בו, הוא סוף סוף אופנתי 🙂

      אהבתי

להשאיר תגובה

