מוס חמאת בוטנים

יש אתר נחמד שאני אוהבת לבקר בו שנקרא TASTESPOTTING אתר שמכיל בתוכו תמונות יפהפיות של מטעמים כשכל תמונה מכוונת לאתר משלה… בקיצור גן עדן לאוהבי אתרי אוכל, בדיוק כמו מישהי שאני מכירה…רגע אני ייזכר איך קוראים לה…. אה כן, אני.
ואותה "אני" גם אוהבת חמאת בוטנים אז מיותר לציין כמה נהניתי לפתוח את האתר ולגלות מגוון עוגות עוגיות ומוסים עם חמאת בוטנים.
 
בכל אופן הנה הגירסה שלי למוס חמאת בוטנים ושוקולד.
 
החומרים:
 
גנאש שוקולד
 
200 גרם שוקולד מריר שבור לקוביות (אני משתמתש בשוקולד של ורד הגליל)
1 קרטון שמנת לקצפת 38%
 
 
החומרים למוס:
 
2 מיכלים של שמנת מתוקה
1 גביע גבינת שמנת 30%
1 כפית תמצית וניל
1 כפית אייריש קרים
חצי כוס אבקת סוכר
1 כוס חמאת בוטנים עם שבבי בוטנים
 
 אופן ההכנה:
 
מרתיחים את השמנת, מסירים מהאש, מכניסים לתוכה את השוקולד ומערבבים עד לקבלת תערובת סמיכה חלקה ונעימה לעבודה.
 
בקערת מיקסר מקציפים את השמנת עד לקבלת קצפת אחידה ויציבה.
 
בקערה נוספת מקציפים את הגבינה, חמאת הבוטנים, תמצית וניל, אייריש קרים ואבקת סוכר עד שמתקבלת תערובת אחידה.(אפשר להשתמש במטרף ידני).
 
מקפלים את תערובת הגבינה לשמנת בתנועות עטיפה עד שכל הגבינה נבלעת בשמנת ונוצר מוס קיצפי.
 
עכשיו, כאן כבר יש אין סוף אפשרויות, אני לקחתי כוסות (כי אני אוהבת את ההגשה הזאת של כוסות כמו שאפשר לראות בפוסט שלי תענוג בכוסות אז כמו שאמרתי לקחתי כוסות שפכתי קצת גנאש בקרקעית הכוס, זילפתי בעזרת צנטר שושנים, כיסיתי בגנאש, שוב זילפתי שושנים ומעל פיזרתי מעט מרוטב הגנאש, רק ליופי.
 
הנה התוצאה:
 
 
 
 נחמד לא, אז חכו עד שתכינו את השוס הבא, לקחתי עטרות נייר קטנות לבנות הנחתי 2 ביחד וזיפלתי לתוכן בזהירות מעט גנאש שוקולד, הכנסתי למקרר עד שהשוקולד התקשה, הוצאתי זילפתי מעט מוס חמאת בוטנים, כיסיתי בשוקולד ושוב הכנסתי למקרר.
 
 
 
 
 
חברים יקרים, מה שיצא קצת קשה לתאר במילים, כשנותנים ביס בכזאת סוכריה ומגלים בפנים את המוס האוורירי של חמאת הבוטנים….  

מתויג:

להשאיר תגובה

