שווה ביקור

שווה ביקור… נשמע מעניין נכון?
אז האמת שכן, אני מקווה שזה באמת יהיה עמוד מעניין.
מה זה העמוד הזה, אז ככה… הקדמה קצרה.
 
 
איך ביליתם השבוע? בטיפול בילדים? בבית? בעבודה? בקניות? אני אישית קוראת לזה שיגרה… ואתם?
 
לפני שנתיים בערך חברה שלי זרקה באויר משפט כזה " אנחנו חיים מסוף שבוע אחד לסוף שבוע שני".
 
זה פגע בול במטרה, לגביי זה היה נכון, שמתי לב  שהשבוע שלי עמוס בטיפול בילדים,  בעבודה, בבישולים, בנקיונות, בסידורים וכשמגיע יום שישי אני מגלה שביזבזתי, ולא סתם בחרתי את המילה הזאת אלא ממש ככה, ביזבזתי 5 ימים בלי לעשות שום דבר מהנה, לא עם הילדים לא עם בעלי לא עם המשפחה הקרובה וחברים, פשוט הייתי טרודה בשיגרה.
 
זה גם  בערך הזמן שהחלטתי שזהו… אם  יש זמן לכל הסידורים והריצות, אז צריך להיות זמן גם להנאות!!!
 
החלטתי, ביצעתי ופה הסוד, בילוי עם הילדים הבעל והמשפחה הפך להיות חלק בלתי נפרד מהשבוע ממש כמו עבודה וסידורים.
וככה נוצר מצב שאחר צהריים בים, בקניון, בפארק, בפיקניק, בשבוע הספר, או כל רעיון אחר מעניין שאפשר ליישם בכמה שעות, ממלא מצברים בדיוק כמו בילוי של סוף שבוע.
 
בעמוד הזה אני אשתף במקומות שאנחנו מבקרים בהם, ואמליץ על מקומות יפים ומעניינים שיוצרים את הרגעים והחוויות ששווה לנצור מחיי היומיום.  

 

מתויג:

כתיבת תגובה

