כולם יודעים ש.. חיפה אלופה

ה… משחק של מכבי.
כולם היו במתח, פיצוחים על השולחן, בירות, חברים, היינו צריכים רק לנצח.
אבל לא.
וזה לא כל כך נורא, לא קרה כלום יש לנו אליפות לא?
הבן הגדול שלי אוהד מושבע שלהם, מ כ ו ר!! (וגם בעלי). אז הבטחתי לו שאם הם ייקחו את האליפות אני אכין עוגה מדהימה כדי שהוא והחברים שלו יוכלו לאכול אחרי המשחק של מכבי.
טוב, הבטחות חייב לקיים. אז… עמלתי, הכנתי, אפיתי, אילתרתי וזה מה שיצא……

אישית אני חושבת שיכולתי להצליח קצת יותר, אבל הבן שלי והחברים שלו זה כבר סיפור אחר. הם היו בעננים, העלו את התמונה לפייסבוק, שלחו לחברים, בקיצור אופוריה.

ואני בעננים. הצליח לי.

אז הנה הדרך להכין אותה, לא כל כך קל אבל שווה את המאמץ.

קודם כל מתכון של עוגת ספוג בסיסית, הכנתי כמה עוגות בכמה גדלים.

הכנתי שני עוגות מלבניות, הנחתי עוגה אחת על בסיס קרטון מלאתי בקרם שוקולד שהכנתי לפי האריזה של פודינג שוקולד, פיזרתי מעט חלבה, כיסיתי עם העוגה השניה וציפיתי בקרם שוקולד ובצק סוכר ירוק.

עד כאן קלי קלות..

עכשיו לעוגה השנייה העגולה.
הכנתי שתי עוגות, אחת ירוקה, אחת לבנה.
חתכתי עיגולים כמו בציור, מלאתי בקרם וניל, ציפיתי בקרם וניל  לפי המתכון שעל העטיפה של הפודינג וניל ועטפתי אותה בבצק סוכר לבן.
הנחתי אותה על העוגה המרובעת וקישטתי.
את הסמל של מכבי הדפסתי מהאינטרנט, העתקתי על נייר פרגמנט וציירתי בעדינות על חתיכה מרודדת של בצק סוכר לבן בעזרת קיסם.
אחר כך עברתי על הסימנים של הקיסם עם הצבעים לפי הסמל וזאת התוצאה.

כמובן שגם התפרעתי קצת עם בצק הסוכר, הכנתי כדורים קטנים מבצק סוכר ירוק, לחלק מקרם הוניל הוספתי צבע מאכל ירוק וקישטתי מסביב.
בסוף המשחק כפרס ניחומים חתכנו אותה והאמת זה עזר בהחלט לשפר את האוירה.


מתויג:

כתיבת תגובה

